• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

prophecy plus yamaha cs 5

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gracerooms

www.gracerooms.nl
Lid sinds
29 juni 2004
Berichten
242
Locatie
roermond
hallo ik heb een korg prophecy die zeker niet de mooiste is zitten wat gebruikssporen op en de uitgangen moeten een keer nagekeken worden hij werkt verder helemaal perfect en heeft verder geen uitleg nodig tis een klein waanzinnig monster.daarbij heb ik een in perfecte staat yamaha cs5 monofone analoge synth.ik wil ze samen ruilen voor een andere liefst analoge synth.alleen 1op 1 ruil.kom maar met een voorstel
richtprijs 550 euro
 
de cuttoff knop is onlangs vervangen geheel gloednieuwe potmeter met een extra dikke knop,want dat is toch de main turner
:):)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top