Ableton Live, bij wie mag ik meekijken?

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.688
Locatie
Zwolle
Dag forummers,

Ik zit weer avonden YouTube te kijken, maar dat kan vast handiger. Daarom de vraag: is er misschien een ervaren Ableton gebruiker uit de omgeving van Zwolle bij wie ik een keer een avondje de kunst mag afkijken? Als er meerdere mensen zijn, zouden we misschien zelfs een kleine meet-up kunnen organiseren?

Ik ben benieuwd.

Groet,

Rutger
 
@ Feinbild,

Lessen zijn er wel, maar dan weet je technisch hoe iets werkt, het leuke van bij iemand aanschuiven is dat je vragen kunt stellen er ervaringen kunt uitwisselen. Soms weet je ook niet precies hoe het heet wat je zoekt, of kan het uberhaupt niet. Dan kun je lang zoeken naar een filmpje, vandaar mijn vraag,

Het lijkt mij heel leuk om - mag ook in het midden van het land - een keer af te spreken met een aantal Ableton adepten en dan ervaringen uit te wisselen. Ik heb zelf een beamer en volgens mij is dat erg gezellig en leerzaam.
 
Hier een Kampenaar!

Ik heb ook Ableton, maar weet het ook niet alles van.
Zelf kijk ik weleens naar tutorials van Sadowick op Youtube.. Wellicht kan hij je daarmee helpen
 
Ik woon niet al te ver van Zwolle. Ik wil wel een keer naar je toe komen. Als je goede koffie zet, dus geen Senseo :P Stuur me maar een PB.
 
Je kunt gerust een keer langskomen, Grou is een uurtje met de trein. Misschien helpt het als je aangeeft wat voor info je zoekt (voorkomt telleurstelling)
 
Back
Top