JUDGE JULES speelt Groove Fanatics 001 op BBC!

Origineel geplaatst door Dobre
gefeliciteerd man!

:okdan:

dat zijn coole berichten..

thanks bro!

ik hoorde dat het vrijwel onmogelijk was om jou op mijn label te krijgen :confused:
wel jammer hoor..
 
Origineel geplaatst door jaimiefanatic
thanks bro!

ik hoorde dat het vrijwel onmogelijk was om jou op mijn label te krijgen :confused:
wel jammer hoor..

van wie hoorde je dat? :confused: :confused: :confused:
 
stoer man!
is wel een beetje engelse sound ook die track volgens mij.

(hebben jullie nou the breaks van kurtis blow helemaal leegetrokken? ;))
 
Origineel geplaatst door Dobre
van wie hoorde je dat? :confused: :confused: :confused:


ha ha nou dat bedoelde ik eigenlijk op een andere manier.
ik wilde jou een release laten doen op Groove Fanatics maar toen ik met United aan de telefoon hing om over de mogelijkheden te praten, kwam ik tot de ontdekking dat ik daar nog heel lang voor zou moeten sparen.. je bent een beetje TE succesvol voor mijn labeltje =(
 
Gaaf gevoel lijk me dat wat je nu beleefd !!!
 
Origineel geplaatst door jaimiefanatic
dit is immers niet meer dan een keertje mijn plaat op bbc, omdat 1 persoon hem mooi vindt.. nu moet derest van de wereld hem ook nog mooi vinden. het is allemaal relatief, maar wel enorm fijn hahahaha

Waarom zou hij hem anders draaien als hij denkt dat de rest hem niet mooi zou vinden? Zou niet erg slim zijn t.a.v. zijn eigen populairieteit..... Als hij denkt dat hij niet aan zou slaan, zou hij hem ook neit draaien, zo kan je het ook bekijken.... :dj:
 
Origineel geplaatst door jaimiefanatic
ha ha nou dat bedoelde ik eigenlijk op een andere manier.
ik wilde jou een release laten doen op Groove Fanatics maar toen ik met United aan de telefoon hing om over de mogelijkheden te praten, kwam ik tot de ontdekking dat ik daar nog heel lang voor zou moeten sparen.. je bent een beetje TE succesvol voor mijn labeltje =(

Nog een paar plaatjes op de BBC en ook dat probleem is opgelost :D

Wanhoop niet ;)
 
offtopic:

Origineel geplaatst door jaimiefanatic

maar toch heerlijk dat zo;n top gast mijn muziek met een white label direct op bbc draait..! kan niet ontkennen dat ik hier met een strakke tampeloerus rond loop!

wil je die NIET op babes&hunks posten dan ;) (je komt zo nog eens mensen tegen op internet ;))


ontopic:

cool :dj: dat in de list staat :halleluja
 
Gratuliere !

Maarrrrr, wat ik niet snap is het volgende. Je stuurt 'm een white label, hoe weet ie dan dat het jou plaat is? :confused: :z :eureka:
 
Gefeliciteerd man !!
Is zeker een eer...!! Heb een paar jaar geleden ook in zijn playlist gestaan op nr 1, dus ik weet hoe het voelt...
Nogmaals feli !!
 
Origineel geplaatst door krz
Gratuliere !

Maarrrrr, wat ik niet snap is het volgende. Je stuurt 'm een white label, hoe weet ie dan dat het jou plaat is? :confused: :z :eureka:

Uhm dat staat erbij neem ik aan, white label betekent dat hij (nog) niet gereleased is op een label.
 
Vet trouwens nog voor je Jaimie dat 'the judge' hem draait, ik vond het al geil dat je sowieso een plaat releasde met misjah:{ Kbegin het nummer trouwens ook steeds meer te waarderen na enkele keren luisteren:okdan:
 
Origineel geplaatst door Origin X
Uhm dat staat erbij neem ik aan, white label betekent dat hij (nog) niet gereleased is op een label.

'n white label betekend 'n wit label, zodat niemand weet van wie die plaat is.. ;)
 
onzin zit vaak een sticker op waar de algemene minimale info op staat....
 
Origineel geplaatst door endonyx
onzin zit vaak een sticker op waar de algemene minimale info op staat....


mensen .. een white label betekent niets meer dan dat het een test versie is waar nog geen label op geprint zit..
je kan ook een white label hebben omdat je de maker wilt verbergen dan is het eerder of een bootleg (geript, nagemaakt, copy van ..) maar als het een test is dan zit er ook geen label op en is het een white label.. natuurlijk stuur ik een response sheet mee met alle info erop, wanneer hij uit komt, wie hem gemaakt heeft etc. Jammer trouwens dat zo weinig mensen ook echt de response sheet invullen :(
 
ter info!

Jaimie Fanatic - Break up staat voorlopig op #1... deadline zal net voor 18:30h UK time zijn..



Jules' Chart


Each week Judge Jules selects ten tracks for the Saturday Warm-Up Chart which you can vote on. Jules will be keeping an eye on how the voting's going and play the most-voted for track at just after 6.30pm on Saturdays. This is your chance to vote on which track does it for you... so Judge For Yourself!. Check the new chart every Monday.

To hear all these tracks in full, listen to Jules' Saturday Warm-up Online

Vote for your favourite...



Milk and Sugar - 'Let The Sunshine In'
( 4%)
Jamie Fanatic - 'Break Up'
( 43%)

Santos - 'Ke Dolor'
( 1%)
Tomcraft - 'Brain Washed'
( 3%)
Airscape - 'Unknown'
( 8%)
Ferry Corsten - 'Rock Body'
( 10%)
DJ Tiesto - 'Traffic'
( 5%)
Heavy Rock - 'I Just Want To Be A Drummer'
( 1%)
Unknown - 'It's Showtime'
( 1%)
Darren Tate - 'Prayer For A God'
( 26%)
 
Proficiat !!!

Ik wist trouwens niet dat Judge Jules ook breaks georienteerde dingen draaide.

Ik zag zojuist dit:

30-08; judge jules op judgement saturday
in de matrixx in nijmegen .........kun je waarschijnlijk je track ook nog over een vet geluidsysteem beluisten ;)
 
Back
Top