Booyakasha!

mcdjan007

lid zonder grenzen
Lid sinds
24 juni 2008
Berichten
967
Locatie
Is een beetje krap aan het worden
Gezien het feit dat ik de laatste tijd aardig wat tijd doorbreng op dit Forum kan ik mij net zo goed ook even voorstellen

Ik heet geen Jan maar Kees (waaaarom?) en ben van jongs af aan gezegend met een onbeheersbare bewegingsdrang bij het horen van swingende beats.
Ik ben 39 en dus een van de lucky basterds die de beginperiode van de meeste elektronische muziekstromingen en feesten mocht meemaken. nauwelijks subgenres: disco, italo, synthezisermuziek, hiphop en house.

Daar zat ik dan met mijn sample LP, een Amiga met 8 mono sporen tracker en een DIY AD converter muziek van lokale underground radio te tapen, samplen enz.
Een hobby die zich naarmate het inkomen steeg meer gear lust aanwakkerde tot het knoppengefreak tot heftige RSI leidde... Hobby beeïndigd.. Of niet, NEE want de hersens willen klanken. Didge, SPD 20 en een Cajon erin om de vingers te ontlasten.

Nu jaren later alle akoestische zaken weer de deur uit om beetje bij beetje weer energieslurpende apparaten te laten scheuren. " Nee, vrouw ik beloof dit is echt het laaatste wat ik nodig heb, dan heb ik alles...NOT!"

Ik geniet in ieder geval van dit Forum, en kan ook hard lachen met al die quotes, bijzonder woonplaatsen en gebruikersnamen e.d. hier. :okdan:

Wat ik maak: https://soundcloud.com/fouro3 (House achtig) of https://soundcloud.com/tubefund (Downtempo, triphop like) op soundcloud en luister (of niet)

En nu... Lekker muziek maken en dat zou de lezer ook moeten gaan doen...:doei:
 
Last edited by a moderator:
En nu... Lekker muziek maken en dat zou de lezer ook moeten gaan doen...:doei:

Ok, ok... ik ben al weg :walker:
Maar eerst: Welkom!
Dat GAS-gevoel zal er niet op verbeteren als je hier blijft vertoeven :D
Fijne muziek op je wolken. Soms niet direkt m'n smaak maar er zijn zoveel smaken als mensen die er rondlopen ;)

Cheers,
Exo. :mega:
 
Bericht door een moderator:
Ik heb je link aangepast. In voorkomende gevallen, kun je beter even gebruik maken van de report knop. Je melding komt dan centraal bij ons binnen.

Tip: Kijk ook eens in het "Tracks" subforum. Daar kun je je tracks ter beoordeling achterlaten en die van anderen beluisteren en van commentaar voorzien. Veel plezier hier!
 
Lekker in de mix. Vooral dat eerste stuk. Ik hou wel van lang voortborduren om er in te komen.
Als ik mag vergelijken doet het me op dat vlak aan Sterac denken, waar ik een groot fan van ben.
Ik weet het; men wordt niet graag vergeleken met een ander maar beschouw het als een compliment.
 
Back
Top