UK Garage-achtige track, met kleine ode aan filmklassieker :)

Nightstorm

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2002
Berichten
1.814
Locatie
Alkmaar
Na de vorige erg duistere tracks, hier iets lichtere kost. Hoewel, er zit stiekem wel een kleine ode in verstopt aan de theme-tune van een beroemde, vrij duistere actiefilm :)

Ben benieuwd wat jullie ervan denken :okdan:

https://soundcloud.com/mecanek2008/unsure
 
Kijk.. die opmerking van die duistere tracks maakten me nieuwsgierig, deze track is leuk maar je andere tracks op soundcloud.... die zijn lekkuh, ben geen dubstepfan in de zin dat ik mijn geluidsdragers hier mee vol zet. Maar deze vibes kan ik zeker waarderen.
 
Dank je mcdjan007. Ik hou erg van variatie, dus lang niet alles wat ik maak is duister. Iets soortgelijks zit op dit moment ook even niet in de pijplijn, maar op een gegeven moment komt die behoefte aan de 'darkside' ongetwijfeld wel weer opzetten :)

Gloomer: leuk om iedere keer van die positieve feedback van je te ontvangen, dankjewel, doet me goed!

Oh en voor de mensen met iPads ed, hij is hier te luisteren: http://soundcloud.com/mecanek2008/unsure/
 
Lekker trackje..

Burial achtige vocals en sfeertje,maar toch sneller UK Garage tempo.. Cool.

En die actiefilm? Terminator ofzo?
 
Tnx voor je feedback Furious (heb ik btw niet ooit een Yamaha-sampler van je overgenomen?)

En Terminator idd. Tijdens het maken diende dat idee zich opeens aan, heb het origineel gelukkig niet zitten luisteren voor ik 'm inspeelde, waardoor 'ie toch wat anders is geworden. De inspiratie hoor je er echter nog wel duidelijk in terug 8)

 
Heb je het over de terminator theme? De mijne is gewoon een standaard vierkwartsmaat :)
 
Tnx voor je feedback Furious (heb ik btw niet ooit een Yamaha-sampler van je overgenomen?)

Yesssss! Terminator dus.. :)

Klopt ja, volgens mij mn A4000 geloof ik. Of mn A3000.
Je kwam toen met je tip om een Virus-B te kopen.. heb ik nooit gedaan btw..

Heb je die yamaha sampler gebruikt in de track? - is alweer een tijdje terug...
 
Nope, heb alweer een aantal jaren terug al m'n hardware weg gedaan, ook de Virus, en ben volledig in the box gaan werken (Ableton Live). Bevalt erg goed!

Maar, omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan heb ik wel een Microbrute gekocht :) Zit echter niet in deze track, heb 'm meer om achter m'n eettafel lekker mee te spelen en als het zo uitkomt gebruik ik 'm in een productie.

Yesssss! Terminator dus.. :)

Klopt ja, volgens mij mn A4000 geloof ik. Of mn A3000.
Je kwam toen met je tip om een Virus-B te kopen.. heb ik nooit gedaan btw..

Heb je die yamaha sampler gebruikt in de track? - is alweer een tijdje terug...
 
Back
Top