Raphie Grooves: SAS (Sunday analogue Sessions) 06-04-2014

Ben ik de enige die vind dat die tokkels die er op 39 seconden bij komen, niet in de toonsoort liggen?

En ik vind de mix eerlijk gezegd niet zo veel energie hebben. Hij loopt vrij laag door, maar er zit geen enkele vorm van dynamiek in de soundcloud file. Kan natuurlijk ook aan Soundcloud liggen.

Verder vind ik er een vreemde verhouding in het klankbeeld in zitten. Veel sublaag, een midgebied wat aanwezig is (ik schat van 1,5khz tot 3khz), en wat 5khz. De rest van de gebieden hebben kuilen in het klankbeeld, zoals ik dat hier kan horen... Maar ook da, kan natuurlijk aan mij liggen.... ;)
 
Staat alles mooi los als je niet alle freqs dichtsmeert ;)
Verder laat ik me niet hinderen door enige vorm van muziek theorie, speel gewoon wat ik lekker vind, ook al is dat misschien "onjuist" of niet ieders smaak. :D
 
wel ik vond het lekker!

enige opbouwende commentaar: die toms die er op 39 seconden inkomen, die had ik net iets anders gestemd en dat tikje percussie dat op 4:25 alleen begint te staan vind ik niet zo passen qua ritme. als dat dan weer terugkomt op 6:13 heb ik er geen probleem mee. dus het zal wel muggenziften zijn.
 
Thnx, ik heb zelf nogal een fetish voor vreemde ritmes die samenvallen die tik is een closed hh, de rim doet ook wat leuks, net als je denkt dat je hem hebt dan speelt die het toch weer net anders, de toms konden idd naderhand wel beter in A gestemd worden
 
en ff met de percussie verder wezen pielen en de BS2 op de moog delay in self osc.. instant drones :D
 
Staat alles mooi los als je niet alle freqs dichtsmeert ;)
Verder laat ik me niet hinderen door enige vorm van muziek theorie, speel gewoon wat ik lekker vind, ook al is dat misschien "onjuist" of niet ieders smaak. :D

Dat snap ik. Alleen als je tracks post, weet je dat mensen hun visie erop geven, toch? Vertel me niet dat je bewust een mix maakt die niet 100% klopt. Zeker in jou positie niet, want je wilt je toch profileren met je studio en mastering. Ik heb mixen van je gehoord, die gewoon beter waren!
 
nice 'n smooth. Doet me denken aan de chillout zone van MTV, zaterdagnacht na 3:00... mooie clip dr bij en gaan :D

-C-
 
Lekker, gewoon lekker.
 
Back
Top