Praktisch vraagje voor optredende toetsenisten: waar laat je al die modules e.d.?

Ik zal 's kijken!
Misschien dat een opklapbaar keyboardbankje, ontdaan van schuimlaag, ook wel werkt als standaard voor dit soort dingen.
 
Valt toch wel mee wat je meesleept? Dit sleep ik allemaal mee...

En anders idd 19" case of rack... en voor modules die niet 19" zijn, mallen maken zodat ze er wel in passen...
 

Attachments

  • zooi.jpg
    zooi.jpg
    60 KB · Bekeken: 66
Ja, da's een indrukwekkende set-up...! Ik vind het nu eenmaal fijn om niet steeds naar de auto te lopen, in tien minuten op te kunnen bouwen, en zo weinig mogelijk ruimte in te nemen op het podium.
 
Opzich heeft Quicklok wel laptop opzet stukken voor hun standaards.
Misschien dat dat een optie is?

Misschien wel. Zat zelf al te kijken naar een ander systeempje van K&M, met meer uitbreidingsopties. Ben alleen best heel erg tevreden over mijn lichtgewicht aluminium standaard van K&M (die iets van 2 kilo weegt).
 
Hm, dat lijkt niet echt een makkelijke om uit te breiden :erm:

Dat is op zichzelf wel waar, maar gelukkig heb je nog de optie tot stackers. Daar kan dan zo'n plank bovenop. Dat heb ik vaak gedaan. Maarja, dan zit je weer verstopt achter die plank, en sleep je die plank weer mee.
(Ja, ik weet het, ik ben een zeikerd ;) maar als je ziet dat mensen een andere stage piano kopen omdat 'ie een paar kilo lichter is, dan is het ook de moeite om te kijken naar een lichte standaard waar geen extra plank voor nodig is...)
 
Ja, da's een indrukwekkende set-up...! Ik vind het nu eenmaal fijn om niet steeds naar de auto te lopen, in tien minuten op te kunnen bouwen, en zo weinig mogelijk ruimte in te nemen op het podium.

Kom nog 1 synth of midiboard te kort lol... Ik maar 2x lopen naar de auto en de boel staat in 15 minuten lol. Ruimte is idd soms een probleem, maar daar word je crea van...
 
Kom nog 1 synth of midiboard te kort lol... Ik maar 2x lopen naar de auto en de boel staat in 15 minuten lol. Ruimte is idd soms een probleem, maar daar word je crea van...

Da's indrukwekkend. In mijn beleving is het altijd zo'n gedoe op zo'n podium, dat zelfs de meest simpele set-up al snel een kwartier kost.
 
Toch maar gegaan voor de velcro-oplossing!
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    71,8 KB · Bekeken: 68
En nog eentje
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    75,4 KB · Bekeken: 58
Voor 2 kastjes i.d.d. Het makkelijkst, anders gewoon een flightcase met uitklap deksel
 
Is al best wel heel stevig nu hoor...! Moet er flink aan sjorren om de module los te krijgen in elk geval haha.

En in de praktijk zal er vaker een v-machine (http://www.smproaudio.com/index.php/en/products/v-machines/v-machine) opstaan. Beetje kleiner en minder uitstekend naar achter.
Maar zo'n semi-vintage-ogend synthje was nu eenmaal wat fotogenieker.
 
Back
Top