• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] 2x Mackie HR626 MK1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

onoff

Nieuwkomer
Lid sinds
23 januari 2012
Berichten
8
Locatie
Middelburg
Ik verkoop mijn 2 Mackie HR624 MK1 actieve studioboxen, omdat ik ben overgestapt naar een grotere set (ivm andere studioruimte). De boxen zijn in zeer goede staat en ongeveer 5 jaar oud. Ik ben er altijd tevreden over geweest en vind persoonlijk deze type (mk1 en 624) de beste uit de serie Mackie (in vergelijking met 824 en mk2) in detail en voor het afstellen van compressie. Alleen nu gaan ze stof vreten en dat is zonde.

Dozen nog aanwezig. Bij een serieus bod graag even een PM.

Prijs: 600 euro

Zie ook: http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top