• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Plan B modules & ander analoog lekkers!! (eurorack & tube spring reverb)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe8

Gedeactiveerd account
Lid sinds
27 oktober 2007
Berichten
267
Te koop:
1. Plan B modules:
2x M10 polyphonic envelope
1x M11 evil twin bandpass filter
1x M13 dual timbral gate
1x M14 dual voltage processor
1x M25 multi tasking audio processor
1x M15 complex VCO
1x M37 LFO/VCO
Enkel allemaal tesamen te koop als alles of niets; geen losse verkoop: 2300€
Allemaal in zeer goede & perfect werkende staat en ZEER ZELDZAAM.
Plan B is tegenwoordig haast onvindbaar.

2. Livewire Electronics dual bissel generator: 150€ (wordt ook niet meer gemaakt); module in zeer goede & perfect werkende staat.

3. STG Soundlabs post lawsuit filter: 200€ (is door James “STG” himself 6db gemaakt ipv de standaard 24db) => unieke module. Heel warm & vintage klinkende eurorack filter en ook in zeer goede & perfect werkende staat.

4. Fisher spacexpander + accutronics reverb tank: 250€ (vintage 60’s lampenreverb set met nieuwe accutronics tank). Spacexpander is aangezien de leeftijd in gebruikte staat maar werkt zoals het moet, reverb tank is mint. Het coole van de spacexpander is dat je er gelijk welke tank op kan aansluiten en tegelijkertijd heb je echte vintage lampensound.

5. Paia DIY hot springs kit (nieuw in doos): 100€ (heeft mij import uit USA + douane 160€ gekost)

Prijzen zijn vast; er is geen haast of hoeft niet per sé weg… ze eten geen brood 
Foto’s op aanvraag.
 
Gooi de boel maar dicht => SLOTJE
De Plan B hou ik lekker bij!!
En voor de rest heb ik al een oplossing... :)

:doei:

:slotje: :slotje: :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top