Roland RE-201

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DigiLoog

Ouwe rot
Lid sinds
30 juni 2009
Berichten
4.855
Locatie
Ergens op een pcb
Ik heb zo'n 7 jaar geleden mijn toenmalige Roland RE-201 verkocht en dacht dat er maar één model bestond en wel die met de deksel rondom met klemmen dicht te maken.
Heb er net weer één aangeschaft omdat ik de mooie sound toch wel miste, echter deze heeft een iets afwijkende deksel, die die vlak is en door middel van 2 schroeven wordt vastgezet.
Verder heeft deze in tegenstelling tot de eerder genoemde geen klepje voor de opbergruimte van de stroomkabel maar 2 beugels waarom je de kabel kunt lussen.
Mijn vraag is welke nu het eerste type is en welke de tweede, kan verder geen info hieromtrent vinden.
Alvast mijn dank :halleluja
 
Ik vermoed dat de behuizing die om jouw RE201 zit origineel een behuizing is geweest van een RE501 of een RE150.
 
Denk het niet Matthijs,
Leo heeft op het moment exact hetzelfde type in de verkoop staan, neem niet aan dat meerdere mensen een RE-501 of RE-150 hebben opgeofferd om een RE-201 weer mooi te krijgen.
 
Of je erachter bent gekomen ofdat de RE201 daadwerkelijk productiematig uitgevoerd is met een dergelijk type tolex of dat meerdere mensen op de aarbol de tolex uitgewisseld hebben met een tolex van een ander model.

edit,

matt was me voor
 
Hier die van Leo, die van mij is hetzelfde.
Behalve deze 2 nooit eerder gezien!
 

Attachments

  • RE-201.JPG
    RE-201.JPG
    36 KB · Bekeken: 86
Achja.., er kunnen meerdere mensen zijn die hun hondje de naam fikkie hebben gegeven toch?

Dat kan zo zijn ja, maar laten we on topic blijven a.u.b. en alleen zalen vermelden die toepassing hebben op mijn vraag en niet andere dingen uit andere topics erbij halen :eureka:
 
Dus die van jou was dan ook niet origineel!
Ik heb hem eens goed onder de loep gehad en kan niet zien dat eraan geknoeid is, gewoon een hele mooie.

Ik begrijp inmiddels dat mijn info niet in jouw straatje paste.
Blijkbaar kon ik beter niet de moeite nemen om je een beetje op weg te helpen.

En vergeet je het woordje "vermoed" in mijn citaat niet?
Voor het geval dat: vermoeden betekent dat men iets niet zeker weet. Mijn post was dus slechts een suggestie.
 
Ik begrijp inmiddels dat mijn info niet in jouw straatje paste.
Blijkbaar kon ik beter niet de moeite nemen om je een beetje op weg te helpen.

No hard feelings Matthijs ( in tegenstelling tot jou, je weet wel waarom), natuurlijk waardeer ik elke tip.
Maar aan vermoedens heb ik niets aan, zou het graag ZEKER willen weten!
 
Het feit dat je in het verleden tweemaal een afspraak lullig had afgemeld en daarna stomweg onze gesloten overeenkomst brak omdat je hetzelde product elders goedkoper vond heeft niks met de irritaties te maken die ik in deze thread uitspreek.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top