• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2x Tascam ATR-60/8 Professional 1/2" 8-track recorder

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mario010

kijk diep in mijn ogen
Lid sinds
14 mei 2004
Berichten
3.111
Locatie
nee!
2 Stuks ATR-60/8 Professional 1/2" 8 channel 8-track production recorder.
Destijds overgekocht van t imax theater,.Beiden voor rond 3000 gulden compleet gereviseerd bij Hanex Service in leimuiden.
Nieuwe koppen,. rollers en lagers en nog wat gekkigheid.
Twee sessies mee opgenomen in de studio,. toen zijn ze in 2002 in dozen verdwenen en er sindsdien niet meer uitgekomen. De voormalig eigenaar is intussen verhuisd naar t buitenland en heeft ze toen aan mij verkocht voor een schijntje.
Ik heb ze recentelijk uitgepakt en kort getest,.
werken prima op een paar dingen na,.
Een kanaal schijnt niet te werken en op de ander is een lampje kapot van de meterbrug,.
Bij eentje zit een lichte zwabber in zodra je bij t midden van de tape komt,. waarschijnlijk moet t loopwerk weer wat beter gangbaar gemaakt worden na zolang stilstaan.
Miscchien zal een paar keer een tape er op en heen en weer spelen helpen.
Maar eerlijk gezegd heb ik er te weinig verstand van om er iets zinnigs over te zeggen.

Dussss,. splinternieuwe koppen en verder ook in prima staat behalve dat de rollers en lagers een beetje gesmeerd moeten worden waarschijnlijk.

Alle kabels en ook een tas vol xlr er bij compleet met meterbruggen en dolby kasten,. voor eentje een prachtig origineel rack
Een box er bij om te syncen aan elkaar of iets anders,. en nog wat spul wat op een remote lijkt.

Als je er verstand van hebt kun je met wat liefde superdik 16 tracks analoog opnemen.

Ik heb geeen idee wat ze zouden moeten kosten dus wil ik ze ruilen tegen wat drumgeweld of iets analoogs of iets anders geks,. roept u maar.

:mega:
 

Attachments

  • Imahge00001.jpg
    Imahge00001.jpg
    26,3 KB · Bekeken: 76
  • Image0000h1.jpg
    Image0000h1.jpg
    53,4 KB · Bekeken: 52
  • Image0f0001.jpg
    Image0f0001.jpg
    33,8 KB · Bekeken: 61
Oooww ja,. Bij eentje zat zelfs nog een factuur van de revisie in de doos zie ik zojuist,. tweede bon was zo'n zelfde bedrag en identieke revisie!

En ook nog een zgan ampex tape er bij die enkel is gebruikt voor de test.

:mega:
 

Attachments

  • IMG_0128.jpg
    IMG_0128.jpg
    39 KB · Bekeken: 55
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top