• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Uniek: Cirklon Sequentix NIEUW !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Cirklon Sequentix Sequencer nieuw in doos.

Deze heb ik deze week afgeleverd gekregen van Colin en Barbara en is dus niet gebruikt. Zo'n 6 maanden geleden besteld (ja...je komt eerst op de wachtlijst) als opvolger van het eerste "Colin" model.

Het is de "standaard" desktop / rack versie met 5 x midi in/out t.w.v. 1259 Britse pond (incl. verzending / BTW )

Zie hier verder alle info: http://www.sequentix.com/cirklon.htm

Ik heb nu plotseling even wat meer financiƫle ruimte nodig omdat zich de mogelijkheid voordoet om mijn lang begeerde droomsynth te kopen :) dus kan nog wel even verder met de P3.

Kortom: Wil je een topper v.e. sequencer met zeer uitgebreide mogelijkheden (en niet een half jaar wachten) is dit je kans !

Helemaal nieuw, volledige garantie voor 1500 euro vaste prijs ! (en geen inruil !)

Versturen geen probleem, dat doe ik wel om mijn kosten via een verzekerde verzending (aangegeven waarde) of kom 'm ophalen in de kop van NH.
 
FF een aanvulling vanwege wat vragen:

De CV unit (niet bijgeleverd) kan hierop worden aangesloten, is zowel in rack als desktop unit verkrijgbaar via Cirklon. Dan heb je 16 CV en 8 gate.

Mijn prijs zakt iets naar 1450 euro, lager ga ik niet.

Dit omdat Schneidersladen de unit verkoopt voor 1480 euro excl. verzending (dank aan attentvolle SF) Maar neem van mij aan dat de unit daar niet voor geleverd zal worden. (oude prijs koerswijzigingen) Bovendien is het daar ook 6 maanden wachten en de garantie en verdere contacten lopen alleen via Colin Fraser (Cirklon dus...)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top