• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Groot kantelbaar wandrack voor synths / BOSS ROD-10

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bikkel

Everything is on the One
Lid sinds
14 november 2001
Berichten
12.715
Locatie
Utrecht
Ik ben eind december (vanaf 25 december) en begin januari weer even in Nederland. Aangezien het makkelijker handelt als ik het zelf kan doen kun je niets ophalen of opgestuurd krijgen voor die tijd.


Set van vier L-poten plus verbindingsstukken en andere accessoires

Kostte me ooit zo'n 550 euro, op te halen voor 200. Hamerslag, professionele winkelkwaliteit. Slechts één keer bevestigd, zgan.

Kantelbare dragers 30 en 40 cm
Element systeem, kantelbaar in vier standen. Ideaal voor keyboard racks.
100 euro, liefst in combinatie met de L-Poten.

Dit is een foto terwijl het in gebruik is. Ik heb dus nog één poot en sets dragers extra voor nog één meter aan extra synthesizerruimte!

attachment.php


Verder te koop in goede staat:


Boss ROD-10
Prima staat
€ 75

Casio CZ-3000
Prima staat
€ 200

Neutrik patchbay
Nooit gebruikt en gekocht van iemand die hem ook nooit gebruikt heeft. Zitten ook nog een stuk of tien kabeltjes bij
€ 30

Yamaha DX-27S
Prima staat
€ 75

Wat liefde nodig:

D&R Dayner
Master 100% gereviseerd door DSA, een aantal kanalen moeten schoongemaakt en/of opgeknapt worden. Sommigen hebben alleen een tikje in de mute switch, bij sommigen moeten echt pots vervangen worden
€ 500

D&R Spring Reverb II
Maar één input werkt, maar signaal wordt ook intern naar mono gemixt voordat het door de galmveren gaat. Daarom nooit gerepareerd
€ 125

D&R compressor 9.5"
Gebogen rackoor
€ 25

Functioneren niet of een beetje:

Casio SA-1
Keyboard niet helemaal lekker meer
€ 15

Yamaha SHS-10
Problemen met het keyboard
€ 35

Boss DR-660
Werkt niet meer, lijkt een probleem in de CPU of daaromtrent te zijn. Spare parts.


Ik heb ook nog een SCI Six Trak, Roland JX-3P, Vermona DRM MKII, Roland TR-626, Icon Design 200, Edirol UM-880 en Ensoniq ESQ1 met cartridge staan. Deze verkoop ik voorlopig niet meer tenzij er een uitzonderlijk goed bod op komt.
 
Last edited by a moderator:
Het systeem is een zogenaamd Rondy-Roto systeem.

Dit is de L-staander:
http://dewinkelinrichter.nl/Interieursystemen/rondyrotosysteem/lstaander225hamerslag

article15256351-800x800.jpg


Hier heb je een overzicht van alle producten in de reeks:

http://dewinkelinrichter.nl/Interieursystemen/rondyrotosysteem?sort=p.price&order=DESC&limit=1000

Het is een compleet systeem inclusief verstelbare pootjes en wandbevestigingspunten plus tussenliggende dragers. Hierdoor heb je genoeg ruimte aan de achterkant om nog met kabels in de weer te gaan maar zit het wel vast aan de muur waardoor een vol rack met synths nooit naar voren kan klappen of schuin in kan zakken.
 
Ik heb een aantal keer mijn oude berichten leeg moeten gooien de afgelopen weken en ik ben een hoop communicatie kwijt, mijn excuses.

Ook nog te koop:
Edirol UM-880
€ 250


Over een paar dagen gaat de hele bups ook op Marktplaats, waar ik mijn racks verhaal en synths los kan publiceren. Over een week stap ik op het vliegtuig naar Nederland.
 
De Edirol UM-880 is gereserveerd. Blijft nog over:

Vrijstaande wandschappen
3,5 x 2,5 stevige verstelbare schappen, dragers, palen en toebehoren:
€ 300

Boss ROD-10
Prima staat
€ 65

Casio CZ-3000
Prima staat
€ 190

Neutrik patchbay
Nooit gebruikt en gekocht van iemand die hem ook nooit gebruikt heeft. Zitten ook nog een stuk of tien kabeltjes bij
€ 25

Yamaha DX-27S
Prima staat
€ 75

Wat liefde nodig:

D&R Dayner
Master 100% gereviseerd door DSA, een aantal kanalen moeten schoongemaakt en/of opgeknapt worden. Sommigen hebben alleen een tikje in de mute switch, bij sommigen moeten echt pots vervangen worden
€ 500

D&R Spring Reverb II
Maar één input werkt, maar signaal wordt ook intern naar mono gemixt voordat het door de galmveren gaat. Daarom nooit gerepareerd
€ 125

D&R compressor 9.5"
Gebogen rackoor
€ 20
 
Mag de titel veranderd worden in:

[TE KOOP] D&R Dayner, Casio CZ-3000, Yamaha DX-27S, effecten en instelbaar wandrack
 
Ik ben weer even in Nederland en ik heb wat foto's kunnen maken voor degenen die er om vroegen:

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • DSC_0277.jpg
    DSC_0277.jpg
    90,2 KB · Bekeken: 103
  • DSC_0285.jpg
    DSC_0285.jpg
    84,1 KB · Bekeken: 103
  • DSC_0288.jpg
    DSC_0288.jpg
    74,5 KB · Bekeken: 98
  • DSC_0291.jpg
    DSC_0291.jpg
    68,9 KB · Bekeken: 103
  • DSC_0314.jpg
    DSC_0314.jpg
    64,5 KB · Bekeken: 105
Weer even 100 berichten weggegooid, voorlopig is de inbox weer even bereikbaar :kroon:
 
D&R Reverb, Compressor en de patchbay zijn gereserveerd.
Casio CZ3000 zo goed als weg.

DX27S nu 60 euro

Aardig wat interesse voor de hele of een halve Dayner maar geen knopen doorgehakt, 400 euro voor de snelle beslisser :okdan:
 
DX27S en Edirol UM-880 zijn ook gereserveerd.

Blijft over:
Boss ROD-10
D&R Dayner
Studioracks
 
Dayner is opgehaald vandaag, ik heb nog mijn studioracks over en een ROD-10. Morgen vertrek ik weer naar het buitenland maar ik zet de racks ophaalklaar neer bij mijn moeder. Het zal zijn tijd wel nodig hebben.

-----

Mag de titel veranderd worden naar:

[TE KOOP] Groot kantelbaar wandrack voor synths / BOSS ROD-10
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top