Arabian Rhapsody

...Ik hoor ook wat Ierse invloeden, grappig man. Ik vind hem geslaagd en krijg er dorst van. :biertje:
Mooi. zeer geslaagd vind ik, maar sinds deze commentaar hoor ik ook die Ierse invloed (iets teveel).
Wat zou het geven om in de melodie houten blaasinstrumenten meer op de voorgrond te laten komen ... het lijkt me die Arabian sfeer meer te kunnen oproepen (i.p.v. die 'Ierse brasspartij') ?
Just an idea.
 
Not a bad idea Audiocollage :eureka:.
Ik kan er natuurlijk al de synths uitlaten en dit volledig met echte instrumenten aanvullen maar dan zou het niet direkt meer op een synthesizerforum thuishoren, eerder op een recording forum.
Doch, m'n nieuwsgierigheid is bij deze ook geprikkeld }:| .

Hartelijk dank om te luisteren!

Cheers,
Exo. :mega:
 
Ook ik vind dat de drums goed gearrangeerd zijn en de kwaliteit, verbaas me over de
mix, netjes uitgebalanceerd.
werd hier vrolijk van en heb met genoegen geluisterd
succes
groeten
Frans
 
Ik kan er natuurlijk al de synths uitlaten en dit volledig met echte instrumenten aanvullen maar dan zou het niet direkt meer op een synthesizerforum thuishoren, eerder op een recording forum.
:?
De meeste synthesizers hebben wel een preset geluid van een houten blaasinstrument, zo moeilijk is dat toch niet (of heb je geen MIDI opname gemaakt ?).
Soit.
 
Uiteraard niet, het komt er op aan wat realistische houten blaasinstrumenten erin te zetten zodat niet de indruk ontstaat dat men naar een standaard MIDI-file aan het luisteren is ;).
Er zit trouwens ook al aardig wat acoustisch geweld in.
De structuur is MIDI opgebouwd maar meerdere (percussie) instrumenten zijn erbij live ingespeeld doch de basis zijn synths :).

Cheers,
Exo. :mega:
 
En online.

Ik krijg spontaan zin in gefrituurde kameleNhersenen in tomatensaus....

:dubbel:Hier nog een,heb meteen dunner kebab besteld.:W
Mare,ik vind dit echt een tof nummer.
Heb er van genoten:okdan:
 
Leuk nummer. heb er met plezier naar geluisterd. Netjes gemixt ook :)
 
Lekker hoor! Maar mag van mij nog wel ietsje meer body krijgen. De melodielijn staat er een beetje alleen voor, los van de percussie natuurlijk.
 
Klinkt erg lekker en apart, hoor. Met mijn ogen dicht zie ik vanuit de verte een horde kamelen oprukken, terwijl de muziek aanzwelt en aanzwelt. Duim omhoog ook voor de drums/percussie!

Groetjes,

Hans van S.
 
Back
Top