Synthforum.nl Synth ???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Misschien een ideetje misschien ook niet...............

Voor de Synthedit gebruikers onder ons had ik misschien een leuk ideetje (mits er animo voor is)
Als we nu eens gezamenlijk een Synthforum.nl VSTi gingen bouwen !
Voorbeeld:

1 persoon richt zich op de oscillator sectie
1 persoon richt zich op de filtersectie..
1 persoon bemoeit zich met de effectsectie enz.enz.

Het lijkt me dan ook wel leuk om dan de Interface van Synthforum.nl erin te verwerken (als dit mag en mogelijk is)

Laat me even weten of dit alles mogelijk is en er Animo voor is..

Synthedit is GRATIS te downloaden op de volgende site http://www.synthedit.com/
Alle info gaarne in deze thread en geen andere dingen om deze thread wel een beetje overzichtelijk en schoon te houden....
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Slipperman
hmm als we anders synthedit gebruiken? dat is gratis en veel meer mensen hebben dat als reaktor...

Hehe dan moet ik daar eerst zelf is flink induiken (nog nooit mee gewerkt namelijk.....)
Maar is ook een optie idd ! Ga hem u meteen dl en ff tsjecken wat ik er allemaal mee kan...
By the way dan hebben we ook nog een mannetje nodig om het zaakje te kunnen ''skinnen'' natuurlijk!
 
Euhhh tja je kunt toch volledige synths bouwen in Reaktor. Makkelijker dan in synthedit als je wat ingewikkelders wilt volgens mij.
 
Jongens geen probleem heb net Synthedit gedl ''and it's a piece of cake''
De basis heb ik na 5 min al te pakken dus wil ik het nu wat moeilijker gaan maken en de klank proberen een eigen karakter te geven!
En idd Reaktor was gewoon een ensemble dit is veel leuker !! (had er nog niet aan gedacht bedankt slipperrrrr :D )
 
ghehe... Kevin is zeer waarschijnlijk geinspireerd op yesterday's chat session :D

Reaktor is idd uitgebreider en overzichtelijker maar synthedit is gezien de hoeveelheid mensen die het hebben en idd het gratis aspect de beste optie :)

* men heeft waarschijnlijk niet goed opgelet want 6 trak heeft dit nl. al eens voorgesteld in zijn eigen thread... er schijnbaar nu wel animo... dus 8)
 
Origineel geplaatst door Niels
Maak anders even een nieuwe thread voor het VSTi. Ik wil wel meedoen.


Heb ff mijn eerste post aangepast dus het is nu volledig Synthedit geworden :D
Misschien ook een idee om gewoon iedereen een synth te laten bouwen en er een pakket van te maken :D
Probeer wel te vermijden om de Synth hetzelfde als andere (niet allemaal) Synthedit creaties te laten klinken...


:duivels: Hehe misschien kunnen we Dhr. Rob Papen (als alles goed werkt) wel overhalen om wat presets te maken ;):duivels:

Zou wel HEEL mooi zijn........
 
Dit kan toch niet zo !

Je maakt er een zooitje van , de antwoorden die gegeven worden kloppen niet met de eerste post.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top