De mooiste professionele studio's!

the cabin van ome vince...

7024909621_21338a231f_z.jpg


6878809530_1b063dd74b_z.jpg


6878809258_346db50ee9_z.jpg



en zijn oude stek, the dome:

Vince_Clarke_1.jpg


vince-clarke-studio-birthday-july-3.jpg
 
Alan Wilder

16gn3hl.jpg
 
De Octopus. Studio gebouwd in een privaat jacht van kroonprins Mohammed bin Rashid Al Maktoum van Dubai. Je zal wel snel leren dat je geen koffie op de mixer moet zetten. Miljoenen ertegen gesmeten en dan zo'n domme naam geven, mooi. Waarschijnlijk niemand die er iets van kent. Ze hadden nog een kamer over!

281807d.jpg


25sres6.jpg


smru48.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Deze mag ook echt wel gezien worden. Stuart Price, remixer van Madonna. Die stoel is te gek.

2vlsak2.jpg
 
Allaire Studios (All air?)

11axrfb.jpg


xarmdg.jpg


2b5vsx.jpg
 
the cabin van ome vince...








en zijn oude stek, the dome:

die heeft hij zeker op een gegeven moment zwemmend moeten verlaten,? neem ik aan?

:mega:
 
die heeft hij zeker op een gegeven moment zwemmend moeten verlaten,? neem ik aan?

:mega:

Hahahaha zie dat levendig voor me. :mexico:

dxgx8z.gif
 
als tegenhanger vind ik ook juist weer heel mooi, t.o.v. die mega-muziek-stallen,
de rommelige mini kamertjes van homestudiootjes. alles op en onder elkaar gepropt. soms tot de nok vol
Roland compressor inplaats van een Urei....met wat plankjes en bakstenen op elkaar gemaakte meubels...
maar toch vaak zelfde gevoel...

er is vast wel een draad met studio-fotos van SF-leden
 
als tegenhanger vind ik ook juist weer heel mooi, t.o.v. die mega-muziek-stallen,
de rommelige mini kamertjes van homestudiootjes. alles op en onder elkaar gepropt. soms tot de nok vol
Roland compressor inplaats van een Urei....met wat plankjes en bakstenen op elkaar gemaakte meubels...
maar toch vaak zelfde gevoel...

er is vast wel een draad met studio-fotos van SF-leden

Ja is wel, is allemaal veel knusser en persoonlijker. Hier staat nu ook gewoon een rek van de Makro met mn synths en drum machines op. Heb er nu een staande lamp die er gezellig tegenop schemert. De hobby ruimte is sowieso de favoriete ruimte neem ik aan van iedereeen hier denk ik. Kun je wegdromen. Hier komt nog een kleine frigo met Jupiler!

Maar die multi million dollar studio's die spreken wel tot de verbeelding he! :okdan:

Beetje zoals lonken naar custom oldtimers in een magazine.
 
Sorry de grote mijnheer Vangelis dan.. Wist niet dat ie van hem was! Super

Dit vraagt om even weg te dromen naar een andere planeet. Past bij het thema! :D



1216h4m.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Ah, meneer Cretu natuurlijk. Deze A.R.T. studio bestaat jammer genoeg niet meer.
Iets doms met de bouwvergunning, ofzo. Ah... slik...
"New Ultimatum

The Town Hall in San Antonio has given Michael Cretu 30 days
to clear all of his personal possessions from his mansion
before the bulldozers move in.

The deputy mayor, Joan Pantaleoni, said the decision had been taken
because the alternative would prove even more complicated,
and involve the Town Hall having to clear the house, categorise all of the items,
and then store everything they found inside.
If nothing is removed the Town Hall will understand
that the Romanian music producer does not want any of it,
and continue with the demolition.

Several days later Cretu's lawyer insisted that it was part of the demolition job
to remove what was inside the mansion, adding this meant it was the task
of the Town Hall.
He finished by claiming his client would take the necessary legal action
if anything was destroyed which could be salvaged. "
 
Back
Top