350 Roland JD800 samples

ja er staat allemaal waveforms op.
er zijn ook een paar kaarten voor de 880 serie, met alleen waveforms: baroque bv
( country en western doet het niet by the way )
de orginele serie heeft 2 kaarten: 1 voor waveforms , een voor patches
$T2eC16V,!zUE9s38+!uRBRjlgo16zg~~60_35.JPG

zijn echt de moeite waard
 
XLR8R helpt ook niet :)
ik was net te laat helaas, ga morgen gelijk kijken

Ik zag vanmorgen dat er een link op de voorpagina van residentadvisor is gedropt. Dat kan er iets mee te maken hebben... ;)
 
Relaxed! Coole site btw!
 
De String Ensemble kaart heeft maar 7 waveforms. Of je dat wat waard vind mag je zelf uitmaken.
 
En de site is back online over een half uurtje

maar voor hoe lang....:D

Ik heb even al die ouwe samplepacks op non actief gesteld zodat er niet weer een parallele bandwidth explosie voorkomt, maar de JD800 is gewoon te downloaden
 
De site is eventjes offline tot morgen (donderdag)....vreemd genoeg omdat de host vond dat er teveel bandwidth verkeer was....terwijl het een unlimited bandwidth server pakket is wat ik heb naja daar betaal je dan voor :?

Dre is kale JD800 geen cards ik heb alleen maar een 256kb RAM card
Staan er nou ook waveforms op die andere cards of is het echt alleen maar patch info (Strings b.v)?

jd800smackos samples ..hehe
klink ik as smackos
'=]
yoke


die kaarten zijn idd duur een losse kd800 [is bv 450 afhankelijk van de vrekoper en staat

600+ vinkm misschien ooknogwel waard

DUS DE KAARten hebben .. waves hoeveel ? en daaruit worden door roland div presets based op die new waves geleverd
hmmm vandaar dat de strings samples [kaart ]duur is ...zal wel suburb sounding zijn 150 voor een kaart is absurd duur
:doei:
 
Toen ik in een ver verleden nog in een muziekwinkel werkte kregen we die soundcards voor de JD800 gratis van roland en hebben we ook gratis aan de klanten gegeven. Bizar wat je er nu voor betaald :stupid

betalen aleee
maaruh puur winst bejag ..ook kxt asje bv een machine koopt en er later bv iemand de kaartje van aanbied .. omdat ze los ? euroos waard zijn

gear / + boekie en cable / cards please'-]
*D
 
Hallo , kun je ook die mooie stringskaart ff sampelen , heb hem nog nooit gehoord maar schijnt echt schitterend te zijn
groetjes gert
 
had ooit een jd990, prachtige pads en sound maar editten was echt te erg.
intro sound van poison van the prodigy zit erin, die hebben hem ook veel gebruikt.
wel altijd benieuwd geweest naar de hands on van een jd800.
 
de jd-800 is best leuk ding. kan heel erg koud klinken. niet een echte warme synth. met de sliders bewegen tijdens het spelen is natuurlijk top. ze zijn wel snel stuk vind ik zelf zowel het keyboard als het meanboard en power supply zijn bij mij al stuk geweest. hij doet het nu ..maar voor hoe lang. dus het is geen aanrader.
Hallo , kun je ook die mooie stringskaart ff sampelen , heb hem nog nooit gehoord maar schijnt echt schitterend te zijn
groetjes gert

niet echt uniek of zo.
 
had ooit een jd990, prachtige pads en sound maar editten was echt te erg.

Valt toch echt reuze mee editten op een JD990? Groot scherm, duidelijke interface, snelle knoppjes, nog nooit een handleiding hoeven te lezen..zelfde voor een JV2080 en die interface is lang niet zo smooth als bij een JD990. Editten op een JV1010 is pas erg :D
 
Scherm is wel duidelijk en groot hoor dat ben ik met je eens.. Maar met 1 knop editten vind ik gewoon sucken. Ben meer een knoppenman.
 
had ooit een jd990, prachtige pads en sound maar editten was echt te erg.
intro sound van poison van the prodigy zit erin, die hebben hem ook veel gebruikt.
wel altijd benieuwd geweest naar de hands on van een jd800.

Editten was te erg,maar prachtige sounds en je hebt de JD verkocht?Ik dacht juist dat het om de sounds,de klanken te doen is in de synth wereld!!!
Heb al 15 jaar de 990,is gewoon een gewoonte,eens je er gewend aan bent doe je het snel,tuurlijk is een JD800 er beter voor.
De dag van vandaag doe ik nog zelden programmeerwerk op de JD 990,het is een museum stuk,en behoort in de synth bejaarden tehuis,dus zeer zorgvuldig ga ik er mee om.
Zeg niet op sterven na dood,maar een geboorte van een klein-synth JD zou geen kwaad kunnen.:-).
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top