Vraag over versterking

Alt1579

Ingeburgerd
Lid sinds
29 september 2013
Berichten
37
Hoi synthpiloten,

De afgelopen weken ben ik druk geweest met zoeken naar een goede synthesizer en te koop zetten van mijn eigen spullen. Maar ik bedacht me dat ik natuurlijk ook geluid moet kunnen produceren met een synthesizer. Nou kan het natuurlijk op de zangversterker aangesloten worden, we hebben nog 1 plekje over maar de zangversterker is mono.

Wat heb ik nodig om een mooie stereo sound te krijgen? Het moet wel in de band meekunnen. Welk kostenplaatje moet ik rekening mee houden?

Edit: @moderators ik zie nu dat ik dit topic misschien in het verkeerde forum heb geopend. Kunnen jullie dit verplaatsen? Excuses!
 
Laatst gewijzigd:
is toch helemaal niet belangrijk stereo. als er een mono zangversterker is moet je dan extra spul mee zeulen? de meeste midde en grote venues hebben toch we stereo. dan wacht je toch todat je daar speelt?
 
Als het goedkoop moet......

Koop één actieve monitor, ander kant naar via zang installatie.

Je kan het zo afregelen dat jij je zelf lekker hoort via de monitor en de band via de zanginstallatie. en toch nog een beetje stereo. Let wel op dat de zang versterken niet klipt.

Kleine zaaltjes hebben niet altijd een monitor (kanaal) voor de toetsen dus handig als je zo iets bij de hand hebt.

bij voorkeur met een 15 inch zoals: http://www.thomann.de/nl/behringer_eurolive_b215d.htm of geef veel meer geld voor een betere kwaliteit.

als het kan, koop er twee!
 
Dank voor de reacties! Ik zal MP in de gaten houden voor een leuke monitor in de buurt.
 
Back
Top