nog steeds gezocht ... factory performances DX7II ...

Michaels Keys

Ouwe rot
Lid sinds
1 augustus 2006
Berichten
1.140
beste forumleden,

alweer een tijdje geleden heb ik geprobeerd om aan de factory performances van de dx7II te komen (zie draadje met 'coole japanner'.
zowel deze forumdraad als zoeken op het internet waren tot nu toe vergeefs ... er moet toch iemand zijn die de factory 'performances' heeft ... en hopelijk deze wil delen (als sysex bestandje of bestand voor DX manager) ... mocht iemand alsnog mij uit de brand kunnen helpen ... THANKS!!!

Michael

PS alle factory voices (en voices die op de 'cartridge' staan heb ik wel gevonden, gaat dus alleen om die performances
 
Je zou de YamahaDX group op Yahoo kunnen proberen alhoewel ik ze daar ook niet 123 zag. Maar dan kan je misschien nog vragen.
 
Dank voor de reacties! @Timecop: deze site kende ik al, staan heel wat leuke sounds inclusief de factory presets ... maar niet de factory performances. @Warehousegroove: lijkt de gezochte voltreffer, laat nog even horen!
 
Helaas helaas, ook deze database met sysex files bevat niet de factory performances, pffffff, lijkt wel of ze van de aardbodem verdwenen zijn. Moet toch iemand zijn die deze performances als sysex of DX manager file heeft/ wil delen ... ??
 
De files op 16 en 17 lijken niet te werken, de DX reageert er niet op ....
Een post op de Yahoo group DX heeft inmiddels resultaat gehad, een van de leden heeft de factory performances gemaild. Iedereen hier bedankt voor het meedenken en mocht je ze zoeken ... Pb me.

Groeten Micheal
 
Back
Top