Hullep... Zoek DIY (doe t zelf)12V AC voeding voor doepfer - in de buurt (of in huis)

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.732
Locatie
Streek rond Herentals - België
Hullep... Zoek DIY (doe t zelf)12V AC voeding voor doepfer - in de buurt (of in huis)

Heb een dark time aangekregen zonder voeding. Uiteraard jeuken mijn vingers...
Iemand een idee waar ik een 220 -> 12V AC vind in de buurt voor weinig geld?
Ik hoopte stiekem in huis een adapter te vinden die AC uitbraakt maar tot nu toe lijkt dat de xoxbox te zijn of de korg ms 20 mini en die ga ik samen gebruiken...
Alles dat te maken heeft met computer (drives, routers, enz) lijkt DC te lusten :(
Als de verkoper de voeding nazendt heb ik die ten vroegste donderdag en morgen is mijn welverdiend weekend na 7 dagen volcontinu - ik wou muziek maken met de doepfer...

:stupid

Kan ik een 12V DC voeding AC laten uitbraken mits een modificatie? (een gelijkrichtertje er van tussen knippen of zo?)
 
Laatst gewijzigd:
ik denk dat ik 'm aan de praat heb met een 12 volt DC voeding die ik de gelijkrichter brug heb ontdaan :)
Na de goedkeur van 2 kenners ter zake. Nu nog even het hardste saaie werk: de handleiding doorgronden 8o)
 
Voor de volledigheid, dat werkt hier dus al 3 dagen...
Aanrader dus om jezelf verder te helpen...
 
ik denk dat ik 'm aan de praat heb met een 12 volt DC voeding die ik de gelijkrichter brug heb ontdaan :)

En hopelijk voor jou ook van de afvlak elco, anders zit je binnenkort in de giftige rook en de smurrie :D
 
Back
Top