• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland A90-EX stagepiano / masterkeyboard 88 toetsen 4x midi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mole

ondergronds
Lid sinds
29 april 2004
Berichten
499
Locatie
achter 3 bergen
Mijn "huiskamerpiano" is voor een mooi prijsje over te nemen. Ik verlang weer naar iets anders 8~

Jarenlang was de A90 de standaard voor masterkeyboards. Alleszins redelijke piano, goede rhodes en hammond sounds dmv VE-RD1 expansion. Ik heb m altijd gebruikt als mastercontroller in combinatie met computer en de Roland XV-3080. Excellente midi-mogelijkheden met vier midi-outs en JD-800 style knoppen voor zo ongeveer alle functies.

Is in het verleden veel op gespeeld door mede forumlid. Ik heb m weer in prima staat gebracht (paar toetsen vervangen en helemaal schoongemaakt). Technisch en optisch in prima staat maar wel met wat jaartjes op de teller. Een bevriende meubelmaker/ gitaarbouwer heeft twee zijkanten gemaakt van donker tropisch hardhout voor een "dure" uitstraling (150 euro voor betaald twee jaar terug).


Vraagprijs: 600 euro
Foto's op verzoek, of volgen later

!Uitsluitend op te halen met een bakkie koffie, glaasje fris of ijskoud biertje!

Dit zeggen ze op internet:
The sophisticated 88-note A-90 keyboard offers the unsurpassed Roland PA-4 piano feel with channel aftertouch and a comprehensive collection of master controller functions. By adding the VE-RD1 Piano Expansion Board, the A-90 is transformed into the A-90EX, a 64-voice digital piano/synthesizer with 128 tones, true stereo piano samples and built-in effects. Four independent MIDI Outs, 20 assignable controllers, large buttons derived from the JD-800 and patch names for virtually all Roland sound modules and SR-JV80 Series expansion boards make the A-90/A-90EX powerful yet very user friendly.


•88-note PA-4 hammer-action keyboard with aftertouch
•Powerful digital piano/synthesizer when expanded with the VE-RD1
•64-voice polyphony, 128 tones, onboard effects with the VE-RD1
•True stereo piano samples with the VE-RD1
•Four MIDI Outs for 64 MIDI channels; 8 zones
•Built-in patch names for Roland sound modules and SR-JV80 Series expansion boards
•Also expandable with VE-JV1 or VE-GS1 voice expansion boards
•Bender; pitch wheel; modulation wheel; 20 assignable controllers o 64 user patch locations; 64 additional patches using an M-512E RAM card
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top