• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Focusrite Octopre MKII + 2x Sennheiser e914

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JorgV

Stamgast
Lid sinds
30 november 2006
Berichten
277
Locatie
Tilburg
Te koop:

Focusrite Octopre MKII
Maar voor een paar projecten gebruikt - zo goed als nieuw. Zelfs geen rackschade. Desgewenst met bnc-sync en adat kabeltje. Echt wel een stapje beter dan een ADA8000. Nieuwprijs €419:
€300

Setje Sennheiser e914 condensator overhead / instrument mics
Zeer geschikt als overheads en voor (stereo live-) opnames van koor, orkest of ensembles. Als nieuw: ik denk in totaal 3x gebruikt in de studio. Dus voor deze foto's was het de 4e keer dat ze uit het hoesje kwamen 8) Zoals op de foto te zien is komen ze met originele verpakking, inclusief etui, adapters en windvanger. Nieuwwaarde (bij Bax shop) 2x €379 ik verkoop ze (bij voorkeur als set):
€500

Kan uiteraard verstuurd worden, maar voor risico en kosten koper - ophalen heeft altijd de voorkeur.
 
Foto van mics, de Octopre MKii ziet er uit zoals je hem ziet op google :W
 

Attachments

  • 2013-09-26 09.36.29.jpg
    2013-09-26 09.36.29.jpg
    42,3 KB · Bekeken: 65
De eerste die €250 neerlegt krijgt Octopre mkII in zijn brievenbus :-) ... of €240 bij ophalen. Lager wil ik niet gaan, dit is ook in lijn met de eerdere prijzen waarvoor deze unit weg is gegaan.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top