• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2x Akai X7000 te koop/ruil en nog meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JAW

Ouwe rot
Lid sinds
29 april 2009
Berichten
639
Locatie
Gld.
Het spul hieronder is te koop, maar ook te ruil tegen een synth met 76 of 88 toetsen. Korg T2, T1, X2 of iets van Roland of Yamaha of iets anders vergelijkbaars. Verras me :-)

Akai X7000 12 bit keyboard sampler in zeer nette staat.
Met geheugenuitbreiding en nieuwe snaar in de quickdrive.

Nog een Akai X7000 in redelijke staat.
Zonder geheugenuitbreiding. Wel nieuwe snaar, maar floppy moet gecalibreerd worden.

Nette X7000 = 100 euro
Andere X7000 = 50 euro
Samen is voordeliger

Akai S3000XL Rack sampler met veel floppies (ik denk 180) en een hoop SCSI spul zoals ZIP drives, Jazz drive, CDROM en allerlei ZIP en Jazz schijven.
100 euro

Roland SN-U110-07 Electric Guitar ROM card voor U-110, U-220 en U-20
10 euro

MXL USB XLR microfoon interface voor dynamic of condenser mikes
20 euro

Foto's volgen.
 
en een foto...

foto.jpg

Prijzen zijn onderhandelbaar.
 
Akai X7000 12 bit keyboard sampler in zeer nette staat.
Met geheugenuitbreiding en nieuwe snaar in de quickdrive.

Nog een Akai X7000 in redelijke staat.
Zonder geheugenuitbreiding. Wel nieuwe snaar, maar floppy moet gecalibreerd worden.

Nette X7000 = 100 euro
Andere X7000 = 50 euro
Samen is voordeliger

Akai S3000XL Rack sampler met veel floppies (ik denk 180) en een hoop SCSI spul zoals ZIP drives, Jazz drive, CDROM en allerlei ZIP en Jazz schijven.
100 euro

MXL USB XLR microfoon interface voor dynamic of condenser mikes
20 euro
 
Beide X7000's zijn vertrokken.

Deze mag op slot.

Dank u.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top