• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sequential Circuits Pro-One (goede staat)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Breed

Bass Engineer
Lid sinds
6 september 2001
Berichten
456
Locatie
Den Haag
Aangeboden een zeer nette Sequential Circuits Pro-One.

Hij is in zeer goede staat - ook de houten zijkanten zijn nog in goede staat.

Hij is uitgerust met een MIDI-kit maar het filter envelope wordt niet getriggerd met MIDI (het klinkt alsof je filter envelope altijd uit staat). Dit gebeurt alleen via MIDI en zal naar gekeken moeten worden. Dit is het enige minpunt en daarom verkoop ik hem voor de prijs van een Pro-One zonder MIDI-kit.

Voor de rest werkt alles naar behoren - er zijn geen krakende knoppen of kapotte toetsen of vreemde dingen. Volgens de vorige verkoper is hij geserviced in 2009 en dat lijkt mij aannemelijk gezien de goede staat.

Het serienummer is: 7509. Dat betekent dat hij met het betere J-wire keyboard komt. Hij komt inclusief zwarte stofhoes. Op te halen in Den Haag. Ik ben niet geïnteresseerd in een ruil.

Prijs: 1100 euro.

De volgende foto's zijn in hoge resolutie:

Foto 01
Foto 02
Foto 03
Foto 04
Foto 05
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top