SAMSTAG ,Leiden, LVC, 9 Augustus

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
905
Locatie
Hillegom
Even reclame maken!

SAMSTAG

LVC
Breestraat 66
Leiden

Grote zaal:
EBM/Industrial/Synthpop/Darkwave/Powernoise met DJ's Krat en XLII

Zoldercafe:
Batcave/Deathrock/Gothrock/Postpunk/Gothabilly met DJ's CCCP en Idan

Entree is 4 euro, en het begint om 23:00, en duurt tot 04:00 uur. Voor mensen hier is de beneden zaal wellicht interessant. Front 242 fans, of mensen die hun elektronische dansmuziek bij voorkeur zonder funk en soul consumeren, zullen hier een genoegzame avond kunnen beleven. De niet verplichte dresscode is Cyber, Gothic, Alternative, Fetish en Uniforms. Niet verplicht natuurlijk, maar reken er maar op dat je opvalt op je gympen en in je spijkerbroek tussen de lak-fetisjisten met enorme New rock platform boots. :)
 
Hmmm, xal m'n Elvis-pak eens opzoeken.. :D
Nee, ik heb al andere plannen..
Maar jouw 'naam' is toch wel 1 van de gaafste!! :halleluja
 
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand in een Elvis pak op een gothic party rondstapte. Dat was op Gotham in Paradiso. Lachen is dat. :)
 
Ik geloof dat de kans aanwezig is dat ik en mijn vriendin hier zijn.
 
Re: SAMSTAG ,Leiden, LVC, 9 Augustus

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Even reclame maken!

SAMSTAG

LVC
Breestraat 66
Leiden

Grote zaal:
EBM/Industrial/Synthpop/Darkwave/Powernoise met DJ's Krat en XLII

Zoldercafe:
Batcave/Deathrock/Gothrock/Postpunk/Gothabilly met DJ's CCCP en Idan

Entree is 4 euro, en het begint om 23:00, en duurt tot 04:00 uur. Voor mensen hier is de beneden zaal wellicht interessant. Front 242 fans, of mensen die hun elektronische dansmuziek bij voorkeur zonder funk en soul consumeren, zullen hier een genoegzame avond kunnen beleven. De niet verplichte dresscode is Cyber, Gothic, Alternative, Fetish en Uniforms. Niet verplicht natuurlijk, maar reken er maar op dat je opvalt op je gympen en in je spijkerbroek tussen de lak-fetisjisten met enorme New rock platform boots. :)

lijkt me dan dat je in je spijkerbroek en gympen precies als enige aan de dresscode Alternative voldoet ;)
 
Back
Top