NASTHEO [HARDCORE DJ-PRODUCER]

Nastheo

Ingeburgerd
Lid sinds
28 december 2009
Berichten
34
Locatie
Antwerpen (Mortsel)
Hey allemaal,

Ik ben niet bepaald een nieuw lid, eerder een tijd weggeweest...
Ondertussen heb ik echter niet stilgezeten, eerst verbouwen (oa men studiotje)
http://www.nastheo.be/?photo=dj-room-studio,
en nu het trachten te verwezelijken van de gemiddelde jongensdroom hier op het forum...:P

Ik vond het echter toch gepast om mij terug even voor te stellen, en jullie de progressie
te laten beoordelen die ik denk gemaakt te hebben...
Mijn naam is Kris, 27 jaar en van mijn 14e bezig met HC-muziek, maar niet altijd even gedreven. Nu dat de tijd het weer toelaat met zowel producen als dj-en, zou ik graag zien waar voor mij de lat ligt in de hardcore scene.
Samen met eerlijke gegronde reviews te krijgen, hoopte ik hier ook bij de andere hardcore-minded forumleden tips of eigen ervaringen te weten te komen...
Ik heb zelf niet echt een kennissenkring, waar er veel feeling met HC is, en aangezien je met
onze genre muziek niet meteen in een danscafe terecht kan, zou ik graag eens horen via
welke wegen jullie jezelf promoten en connecties leggen...
Hetzelfde geldt voor het aanleveren van jullie demo's...
Waar terecht te komen als je zelf vast zit met je project, om dit toch net dat wauw effect te geven, wat nodig is om door te sturen naar labels...

Zelf ben ik reeds op zoek gegaan naar cursussen, aangezien zeer veel collega-producers niet geneigd zijn op hun tracks dieper in te gaan. Heb er een gevonden welke mijn voorkeur draagt, maar momenteel is dat enkel in de werkweek...

Ik zou nog 2 pagina's kunnen voltypen om jullie een zo volledig mogelijk beeld van mij te creeren, maar ga jullie tussen mijn setjes en demos laten snollen, alsmook mijn vragen/reacties laten beoordelen, en jullie zelf een beeld van mij te laten maken...
Dan kan ieder voor zich uitmaken of het de moeite waard is van tijd en raad te investeren.

Op mijn soundcloud-pagina vind je alle recentste demos alsook gratis te downloaden dj-sets...
http://soundcloud.com/dj-nastheo

Allen alvast bedankt voor jullie tijd en eventueel toekomstige hulp, en moest je vragen of
tips hebben, SHOOT!

Nastheo
 
Welkom :biertje: Er zijn hier trouwens meerdere dance/hardcore producers aanwezig (ook professioneel).
 
Hahahaha! geweldig die secret passageway naar je studio. Top! :halleluja

Leuke canvas achter je setup ook trouwens. Voor t live gevoel enzo :D
 
Thanx allebei!Een man blijft een kind zeker, alleen het speeldgoed word duurder :)
Van de canvas ben ik zelf ook zeer tevreden...
Ik herinner mij ook idd van mijn vorige bezoekjes hier, dat dit forum het meest
technische is, mede door de hulp van professionele producers...
 
Hahahaha! geweldig die secret passageway naar je studio. Top! :halleluja

Leuke canvas achter je setup ook trouwens. Voor t live gevoel enzo :D

Ga toch meer voor een canvas met zwoele vrouwen inplaats van mannen zonder shirt 8)
Maar goed ben ook niet van de hardcore
-----------------------------------------------------------------------------

Welkom Nastheo!
 
Hey Welkom, mooie studio hoor.
Zoals Silverbullet al zegt, meeste hardcore gerelateerde personen kijken wel rond in dat topic.
Cheers.
 
Ik ken je naam ergens van man! Geen idee van waar tbh.

Maare...Welkom! :D
 
Bedankt voor je mening...
Hier thuis klinkt het laag voldoende door, maar heb idd al eerdere opmerkingen gekregen dat er iets scheelt met de lagere frequenties...
ga een van de dagen eens dempende voetjes bestellen voor men monitoren...

Nog een nieuw projectje... Met iets meer laag normaal ;)
https://soundcloud.com/dj-nastheo/weekend-has-come-pitched
 
Weet niet hoe je het doet, maar het klinkt alsof je nu alleen een gedistorte kick hebt waarvan het laag niet meer solide doorkomt. Wellicht layeren met wat aanwezig laag.
 
Na vandaag geexperimenteerd te hebben met je tip, moet ik idd toegeven dat er nog laag tekort kwam...
Heb em even aangepast met een extra layertje erbij...

https://soundcloud.com/dj-nastheo/weekend-has-come-pitched
 
Als je een ASR-10 koopt is dat probleem voor altijd opgelost zonder layertjes ;).

Van Der Pol - SERIOUS BOTTOM.
 
Back
Top