• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis D4 met drumset (gaasvellen)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kraan

Ouwe rot
Lid sinds
11 april 2004
Berichten
1.950
Locatie
Zwolle
Alesis D4 drumcomputer met drumkit voorzien van zelfgemaakte triggers.

Bestaande uit:
  • Alesis D4-module in goede technische staat
  • Bassdrum met gaasvel
  • Klopper
  • 2 tomtoms met gaasvellen
  • Floortom met gaasvel
  • Snaredrum met gaasvel en stand
  • Hihat met stand
  • Kruk
  • 4 triggers voor snare en tom
  • 1 trigger voor de bassdrum
  • 5 goede kwaliteit kabels voor de triggers naar de Alesis D4

Wat zijn de kleine lettertjes?
De D4 had ik al een tijdje en op een gegeven moment liep ik tegen het (goedkope Chinese) kitje aan. Dit kitje heb ik voorzien van gaasvellen. Daarnaast heb ik op basis van DDdrum-onderdelen zelf triggers in elkaar gezet. Sindsdien ben ik er nog amper aan toegekomen.
De triggers zijn daarom nog niet optimaal afgesteld (kwestie van buigen en schroeven). En aangezien het een goedkoop drumkitje is, is de kwaliteit niet opperbest. De kruk is gammel, de stand van de snare is brak en de hihat is leuk om te oefenen, maar daar ga je geen wereldhit mee scoren.

LET OP! De Turkish Ride op de foto is niet bij de prijs ingebrepen. Deze heb ik los te koop staan voor een vraagprijs van 125 euro.

De prijs voor het kitje is 150 euro (Synthforum-prijs, hij staat op MP voor 200 euro). Voor dat geld en wat aandacht/liefde heb je een heel leuk setje om te drummen zonder dat de buren rechtop in hun bed zitten. Misschien niet de beste kit, maar altijd nog beter dan die gammele setjes die uit pads bestaan. Bieden mag uiteraard. Graag dan wel alleen als je ook echt geïnteresseerd bent.

Ophalen in Zwolle.

attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • drum1.jpg
    drum1.jpg
    32,4 KB · Bekeken: 79
  • drum2.jpg
    drum2.jpg
    58 KB · Bekeken: 83
  • drum3.jpg
    drum3.jpg
    34,6 KB · Bekeken: 81
Ow ja, de rack-foto lijkt overdreven stoffig, maar dat is vooral een enorme partij licht die door het dakraam naar binnen komt :)

De D4 is helemaal top in orde.
 
Geacht modje, mag deze een slotje? :slotje:

De drumkit gaat naar de vuilstort en de rest verkoop ik in onderdelen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top