• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland XP80 met 3 expansion boards en flightcase

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Heine

Passief toetsenist
Lid sinds
28 mei 2004
Berichten
629
Locatie
de buurt van Rotterdam
Ik heb hier een pracht Roland XP80 staan, met 3 expansionboards er in:
- SRJV04: Vintage synth
- SRJV08: Keyboards of the 60's&70's
- SRJV12: Hip hop

Het ding is dus afgeladen met geluiden, waarvan het merendeel echt lekker klinkt en goed bruikbaar is (uiteraard afhankelijk van je muzikale vookeuren).
Ik was er in ieder geval dik tevreden mee.
Lekker een octaafje meer dan dat standaard 61 toetsen gedoe, fijn spelend toetsenbord mét aftertouch, een lading knoppen en schuiven om live wat te kunnen klooien met de geluiden, een ingebouwde sequencer, kortom, het beestje is tot de nok toe gevuld met toeters en bellen.
Kijk gerust op internet rond (o.a. vintagesynth) voor informatie over deze topper.

Ik ben de eerste eigenaar, en heb hem altijd met liefde behandeld. Ik heb hem gedurende twee jaar meegenomen naar de maandelijkse repetities met de band, en hij is precies 4 keer mee geweest naar optredens. Hij staat thuis onder een stofhoes, op een standaard met de RD600 er onder en de JP8000 er boven. Die beide apparaten staan overigens ook te koop.

Voor die relatief zeldzame momenten buiten de deur heb ik me vlak na de koop van de XP80 in 1999 voorzien van een op maat gemaakte flightcase, van het stevige type, voor bijna 300 gulden.

Bij deze gaat de complete set in de verkoop:
- XP80
- 3 expansionboards
- flightcase
En al dat moois mag voor 450 euro de deur uit.
Ik sta uiteraard ook open voor goede voorstellen.
 
Duh
Zo'n pracht apparaat, met 3 kaartjes en een pracht vluchtdoos erbij, en dan geen liefhebber die er 450 euri voor over heeft ?
Misschien dan voor 400 euri ??
Als je snel reageert ben je vandaag nog de trotse eigenaar van al dit moois :-)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top