Resultaat stemronde Zomercontest

foxenberg

This really pisses me off
Lid sinds
28 januari 2003
Berichten
627
Locatie
mijn broek...
En hier zijn de resultaten van de stemronde van de zomercontest. Het wijkt ietsje af van de enqueteronde, maar de winnaar is in allebei de rondes unaniem naar voren gekomen.

Uitslag stemronde:

Op nummer 7 met 12 stemmen is geeindigd > Cyble - Happy Gabber
Op nummer 6 met 21 stemmen is geeindigd > ARV - Grassfield trip
Op nummer 5 met 24 stemmen is geeindigd > Dexter F. - Emotione Part III
Op nummer 4 met 40 stemmen is geeindigd > PjotrG - Can't stop this feeling
Op nummer 3 met 41 stemmen is geeindigd > Beepr - Got my love
Op een gedeelde nummer 2 met 47 stemmen zijn geeindigd > AOR - Inside > Joozt - Summersunset

En op nummer 1 met een overweldigende meerderheid, zowel na de enqueteronde als na de stemronde, is geeindigd:

Met 56 punten> Rineau - Disco Outside

Rineau, van harte en jij hebt de eeuwige roem verdiend tijdens deze contest :)

Tot slot; ik vond het erg leuk om te doen en ik vind ook dat het best spannend is hieraan mee te doen. Wellicht dat ik binnenkort weer es wat organiseer, tenminste, als er voldoende animo bestaat, dat is eigenlijk het enige wat mij een beetje tegenviel; 8 inzenders op de vele leden (waaronder ook 1 track van mijzelf). Maar desalniettemin, ik vond het toch lachen 8o)

Fox.
 
Laatst gewijzigd:
de winnaar mag altijd voor de hele show zijn nummer nog EEN keer uitvoeren, dus ...... link !

groetjes OAR. ;)
 
Zelf...

Zelf...

Daar moet ie dan zelf maar even voor zorgen. Ik ben net mijn site weer aan het updaten. Bovendien zat ik qua bandbreedte ver boven mijn limiet en heb heel wat mailtjes van mijn host gehad :D

Fox.

P.s.: Jij ook gefeliciteerd met je 2e plaats. Persoonlijk vond ik jou track bijzonder goed. ;)
 
Re: Zelf...

Re: Zelf...

Origineel geplaatst door foxenberg
Daar moet ie dan zelf maar even voor zorgen. Ik ben net mijn site weer aan het updaten. Bovendien zat ik qua bandbreedte ver boven mijn limiet en heb heel wat mailtjes van mijn host gehad :D

Fox.

P.s.: Jij ook gefeliciteerd met je 2e plaats. Persoonlijk vond ik jou track bijzonder goed. ;)

tnx, welke was nu van jou? bedankt voor het beschikbaar stellen van de ruimte en je mooie site. Zonder jou.. bla bla..

iig bedankt !!
 
Nummer 1 van harte hoor! het was echt verdiend, toptrack!

Fox, bedankt voor het initiatief en de genomen moeite :okdan:

Iedereen die mijn track een stem waard vond ook bedankt uiteraard!

Mzzls,

Beep :dj:
 
Re: Zelf...

Re: Zelf...

Gaaf initiatief hoor, ik had er blijkbaar steeds overheen gelezen! :confused: Maar dat ligt aan mij vrees ik :frons:

Origineel geplaatst door foxenberg
Bovendien zat ik qua bandbreedte ver boven mijn limiet en heb heel wat mailtjes van mijn host gehad :D

Goh, dan mag je blij zijn als het bij dreigmailtjes blijven :) Ik las in de overeenkomst die ik met mijn provider heb, dat ik verplicht ben om over te stappen naar het volgende "plan" als ik teveel bandbreedte gebruik (en dat is uiteraard veeele euro's duurder :r ).

Maar om weer ontopic te zijn, toch wel vreemd dat een forum met zo veel leden, er maar zo weinig actief deelnemen (zowel aan discussies, als aan dit soort 'evenementen').
 
Re: Re: Zelf...

Re: Re: Zelf...

Origineel geplaatst door ironfreq
Gaaf initiatief hoor, ik had er blijkbaar steeds overheen gelezen! :confused: Maar dat ligt aan mij vrees ik :frons:



Goh, dan mag je blij zijn als het bij dreigmailtjes blijven :) Ik las in de overeenkomst die ik met mijn provider heb, dat ik verplicht ben om over te stappen naar het volgende "plan" als ik teveel bandbreedte gebruik (en dat is uiteraard veeele euro's duurder :r ).

Maar om weer ontopic te zijn, toch wel vreemd dat een forum met zo veel leden, er maar zo weinig actief deelnemen (zowel aan discussies, als aan dit soort 'evenementen').

ik vond de betrokkenheid, het aantal deelnemers en reacties eigenlijk ook wel een beetje tegenvallen, was met samplecontest wat beter. Ach, jah, het is ook zomers weer geweest. :D

gegroet
 
Re: Brilletje

Re: Brilletje

Origineel geplaatst door foxenberg
Je hebt gelijk :o:
Reeds bijgewerkt. Heb echt een brilletje nodig!

Fox.

inderdaad :smeris: OAR -> AOR ;) :D
 
Dank!

Dank!

Iedereen bedankt voor de stemmen! :okdan:
Foxenberg, jij nogmaals bedankt voor de organisatie van deze contest. Dat heb je prima gedaan. Hopelijk wordt er bij een volgend initiatief wat meer gereageerd.

Hier is ie dan nog een keer:

Disco Outside :kroon:

Op zomerse dagen! :biertje:
 
Rineau gefeliciteerd, ik vond het een erg aangenaam plaatje (sfeer!)

en natuurlijk Foxy bedankt voor de organisatie en alles.
ik vond het leuk om te doen, en zal de volgende keer waarschijnlijk ook wel weer meedoen.
 
Congratz Rineau! :D

Foxenberg :halleluja :okdan: :halleluja voor de organisatie!

Alle deelnemers :okdan:

volgende keer ben ik zeker weer van de partij met een trackie :D
 
Back
Top