Synton Syrinx te koop

wat is er zo bijzonder aan een syrinx.. ?
 
In dit geval de prijs denk ik
Verder wel een goeie zeldzame Nederlandse synth
 
wel degelijk unieke sounds door het filter die ook nog eens ultra precies is..super vco's en super snelle adsr's (alles CEM)

...sommige mensen vinden hem maar niks speciaal
 
Nette prijs, dat wel, ik heb zo'n blauwe ooit gehad, destijds had ik
hem voor 1700 gulden gekocht, mint condition, dat is in 1997 geweest.
Wel ietsjes duurder geworden :)
 
paar demos verder , vind hem niet heel bijzonder. inderdaad als je een nedrlands synth museum hebt dan past deze er wel goed bij. (hoeveel mensen hebben dat) vintage synths is altijd wat een gek er voor geeft natuurlijk. niet naar de prijs kijken, gewoon geven wat ze vragen als jij je collectie compleet wilt hebben. ik mis hem niet daarentegen.
 
Ti's maar wat je normaal vind, 3000 lijkt me redelijk maar geloof dat ie er wat boven zit?
 
ik denk dat ze wel vrij makkelijk meer als 3000 gaan ondertussen ..$9000 is wel iets van het goede teveel..

maar ze gaan zeker op naar de 4000 euro,daar twijfel ik geen seconde aan
 
Volledig CEM based monosynth...is de klank zo uniek dan tov andere CEM synths? Ik weet wel dat het omliggende circuit bij CEMs van belang is, maar is de Syrinx dan Zo speciaal klankmatig?
 
Volledig CEM based monosynth...is de klank zo uniek dan tov andere CEM synths? Ik weet wel dat het omliggende circuit bij CEMs van belang is, maar is de Syrinx dan Zo speciaal klankmatig?

ja,heel speciaal, het filter is uniek,of de crumar spirit idem klinkt weet ik niet zo direct

als directe vergelijking bvb met een pro-one die ook full CEM is heeft het er niks mee te maken
 
Wat is er nou zo bijzonder aan een syrinx.. ?

De benderpad en de routing mogelijkheden van 't filter :eureka:
Voor de rest (op de zeldzaamheid na dan) niets.
En 't halve forum maakte zich zo druk om de prijs die ik een aantal jaren geleden voor vroeg, terwijl deze zich niet eens in nieuwstaat bevind en ook niet zo zeldzaam als de titanen versie is en nog duurder ook :?
Snap er echt niets van, van al die ophef.
Maar................als ik geld genoeg had kocht ik er toch weer één, al was het maar voor de heb :{
 
Ti's zeker een bijzondere synth, vooral de roze versie van analogica.
Alleen de gevraagde fantasieprijs van dit aangeboden model is lachwekkend tmho
 
Back
Top