• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Roland V-Synth GT versie 2.0

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Zoidsity

Go with the flow..
Lid sinds
22 januari 2003
Berichten
13.948
Locatie
在一種幻覺
:( met echt wel pijn in m'n hart bied ik het volgende aan:

Roland V-Synth GT versie 2.0


Echt in super staat (optisch + technisch) en incl. een op maat gemaakte Compu-cap stofhoes, Netsnoer en 'USB Driver CD-ROM'.

Echt veeel mogelijkheden qua klank, samples en stembewerking.. (samples simpel via o.a. USB stick in te laden).
Dubbele synthprocessor dus je kan tegelijk als koor meezingen terwijl je ook wat arpeggio's of pads speelt :okdan:

Verder kan je op internet ZAT vinden erover - als ik doorga, krijg ik helemaal spijt.. :(



Enige reden van 't aanbieden is dat ik het geld eigenlijk wel goed kan gebruiken voor andere dingen....

Oftewel: geen ruilvoorstellen, svp.



De synth is te testen en op te halen in Venray (Noord Limburg) - versturen doe ik niet.

Vraagprijs hiervoor is € 1.500,-



Rest mij alleen nog wat niet AL te goeie GSM foto's:

GroteFoto-G37IB8EM.jpg


GroteFoto-L6EM8MO6.jpg


GroteFoto-YMFD4BDX.jpg
 
Wat meer foto's:

GroteFoto-FHFJCCLZ.jpg


GroteFoto-KDNZIZAE.jpg


GroteFoto-PGVIAHXK.jpg
 
:( En nog wat..

Overigens zijn de spikkeltjes die je ziet op de foto's stofjes, geen beschadiginkjes.

GroteFoto-XNH7RY3S.jpg


GroteFoto-YMUPHI7L.jpg


Versie 2.00
GroteFoto-UL4T873R.jpg


Maar is gemakkelijk even om te zetten naar versie 1, of 'GT_analog'
GroteFoto-TGQX7BDA.jpg
 
En natuurlijk inclusief Compu-cap hoes:

GroteFoto-A4AXOTAV.jpg


GroteFoto-7KJCAMAI.jpg
 
Een bescheiden en gecontroleerd schopje.


Voel je vrij om vragen te stellen, oid :)
 
Gereserveerd.
 
;{ potverdorie.. verkocht...



Mag dicht dus
:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top