GEM S2 (Turbo), mag defect zijn

Status
Please reply by conversation.

djkoelkast

Ouwe rot
Lid sinds
19 mei 2005
Berichten
608
Locatie
Retroforum.nl
Onlangs heb ik een GEM S2 Turbo aangeschaft maar helaas is het display kapot gegaan.
Hoe dit gebeurd is is mij een raadsel, er zit geen connector los, de batterij was wel lek, maar had nog geen schade aangebracht en is inmiddels vervangen, de kabels zijn in orde, dus ik ben toch bang dat er ergens iets is beschadigd danwel opgeblazen.
Alles werkt ook nog gewoon, ik krijg geluid, ik kan songs/sounds laden, er is backlight, ik krijg alleen geen pixels op het scherm, gewoon helemaal geen (ook niet kort, ook niet knipperend, gewoon niks, leeg).

Daarom zoek ik een andere GEM S2, al dan niet met Turbo bord waarvan het display zelf in orde is (dwz: display + controllerboard want ik vermoed dat het hem daar in zit). Voor de rest boeit het mij niet hoe hij er uit ziet of aan toe is, of knoppen of toetsen kapot zijn etc.
Misschien heb je al een tijdje een S2 liggen met een dergelijk defect, op de nominatie om weg te gooien, denk dan even aan mij, want ik wil mijn S2 Turbo graag weer compleet werkend hebben.

Prijs moet onderling wel uit te komen zijn denk ik zo.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top