Frentions

scheef ? techno ?
Het lijkt mij meer soort electroniche wals

op 1,.24 bijvoorbeeld klinkt het niet helemaal alles-op-z'n-plek
 
volgens mij gebruik je hier strakke 4/4 maten en geshuffelde 4/4 maten door elkaar, hetgeen het erg rommelig maakt en op plaatsen tenenkrommend scheef (in de negatieve zin des woords).

het wordt een beetje een raar getimed hoempapa nummer zo.

ik weet dat het allemaal erg negatief klinkt, maar luister er zelf nog eens naar. ik kan niet geloven dat je niet hoort dat sommige dingen gewoon metrisch niet kloppen.

de laatste sample is trouwens ongeveer 3 a 4 keer zo hard als het gemiddelde volumeniveau van de hele track.
 
Downloading......


ow hij begint.....ruis?....hoge piep?! :confused:
Vind de opbouw niet echt fijn. Synth komt er zomaar in zonder een aankondiging of iets wat daar op lijkt.
Na 1:50 is er nog steeds erg weinig gebeurd. Ik zou alles wat sneller laten inkomen, maar ik maak zelf niet echt dit soort muziek dus misschien klopt het voor geen meter wat ik zeg.
Ik vind de drums integenstelling tot degene die voor mij gepost heeft juist wel lekker klinken.
Aleen die cymbal vind ik wat minder weer eigenlijk.

Verder vind ik het nummer ook wat leegjes, maar dat is misschien smaak.


Kortgezegd, niet echt mijn stijl muziek, en vind het ook niet helemaal lekker klinken.

en die piep en ruis zijn kut ;)
 
Dat ritme is echt verschrikkelijk irritant, het is net alsof er plakkaten kauwgom aan mijn schoenen zitten.

Wel een appart sfeertje,

maak het ritme anders en laat hem nog eens horen
 
Origineel geplaatst door well field
i quantise them in 16/3


-Well field

what do you mean? you made a new version where the rhythm sounds okay?
 
Nice to post my track

Can you read the dutch reactions? they're not quite positive, but with well-meant tips. :erm:
quantize at 16/3 ?? that's fine if the song is written that way... but i got a feeling you told a straight 4/4 to be a 16/3. That will not give pleasant results i guess.
 
Back
Top