Grayscale panels

Ridder

Ouwe rot
Lid sinds
12 september 2005
Berichten
599
Locatie
Amsterdam
Ik heb een aantal alternatieve panels besteld bij Grayscale voor mijn Maths en Wogglebug. Zijn hier nog meer modular liefhebbers die wat moeite hebben met de look van sommige modules?

Meer info op: http://grayscale.info/
 

Attachments

  • uf7W2j4.jpg
    uf7W2j4.jpg
    73,6 KB · Bekeken: 97
ik vind ze wel mooi maar heb ze (nog) niet nodig. lijkt een beetje op intellijel...
 
Ik heb er al wel een paar keer over zitten denken.
Inderdaad Make Noise modules, waarvan ik ooit bezwoer ze nooit te zullen aanschaffen, maar ze zijn zo ontzettend bruikbaar... De layout / interface is het probleem niet, het is meer de optiek / eerste indruk. Inmiddels ben ik er al wel aan gewend geraakt.
Maar er zitten nog wel ergere tussen... (die komen er hier echt niet in) - Ardcore, 4ms Noise Swash / Atoner, SSL Modulation Orgy etc.

Volgens mij is het vervangen van de frontpanels lang niet altijd simpel, trouwens. Als ik kijk naar de 4ms PEG bijv. zou ik daar liever van af blijven. En Make Noise heeft blijkbaar aangegeven dat na het vervangen van je panels de garantie vervalt. Ook wel weer een beetje overdreven, maar toch...

Beperkt alternatief: al met het vervangen van de knoppen van verschillende merken / revisies naar een standaard knop (Davies 1900H FTW!) is er eenvoudig al een boel kan verbeteren aan de kakelbontheid van een eurorack modular.
 
ik vind het eigenlijk heel erg zonde dat deze grayscale panelen bestaan.
haalt de magie een beetje weg.
frontplate design is een kunst op zich en hoe tof is het om met die creaties ook nog muziek te kunnen maken.
maar ja, iedereen z'n vrijheid..

hoe gekker hoe beter vind ik. raar is goed.
 
Back
Top