Illformed Glitch 2

Void Pointer

Stamgast
Lid sinds
20 december 2007
Berichten
456
Locatie
Amsterdam
Versie 2 van de bekende Glitch plugin is uit!



Ik heb er wat demo's voor mogen maken, en ik moet zeggen dat het allemaal supersolide en afgewerkt aanvoelt.

Een waardige opvolger denk ik zo :kroon:
 
jij hebt een ergonische muis bedoel je? :D

eens ff uitproberen dan maar... als het volledig gratis is tenminste...


:D

Wat ik bedoel is dat versie 1 toch wel een beetje buggy aanvoelde. Het was duidelijk een gratis product wat nog niet helemaal doorontwikkeld was. Deze opvolger daarentegen is gewoon "af" - in alle opzichten.

Hij kost nu wel 50 euro. Maar goed, dat is peanuts als je kijkt wat je er voor terug krijgt. Gelijk heeft 'ie trouwens, hij heeft er jaren aan gewerkt, en daar mag je best wel wat centjes voor terugkrijgen.

Er is overigens ook wel een demo beschikbaar. De enige drawback is dat je af en toe wat noise hoort.
 
Ik twijfel nog, heb ook Effectrix en gebruik de v1 Glitch ook nog steeds heel veel, als ik eerlijk ben vind ik die beter dan de nieuwe versie. De eerste versie kan in mijn ogen veel extremere dingen, maar v2 ziet er gelikt uit :-) Dat dan weer wel, mooie strakke GUI
 
Heb nu al 100 euro betaald voor effectrix, deze vroeger op windows veel gebruikt (versie 1)
ga even kijken of ik een demo kan vinden, maar vind dat deze kerel wel wat support mag gebruiken!
Ben benieuwt.
 
De nieuwe versie voegt niet veul nieuws toe tov de gratisert, jammer voor ze.
 
Ziet er heel goed uit! Leek me altijd al handiger om een interface a la Effectrix te hebben voor Glitch en mijn gebeden zijn gehoord! Ga hem spoedig uitproberen!
 
Even mijn gebruiker review:

Glitch2 ziet er gaaf uit. De interface is mooi en duidelijk (alĂ  Effectrix) en je kunt eindelijk patterns intekenen. Daarbij kun je het aantal bars uitbreiden tot 8, wat wel echt ideaal is. Eerlijkheidshalve houd het voor mij daar bij op. De effecten zijn niet zo goed als bij Glitch 1. De tapestop bijvoorbeeld - die ik vaak gebruik - is niet naar mijn smaak in te stellen. Bij het herstarten van een na de stop hoor ik vaak een tik (glitch :) ), die ik niet weg krijg. Ook de overige effecten hebben in mijn ervaring niet wat ik verwacht had.

Mijn weapon of choice blijft bij deze Effectrix, en ben ook aan het twijfelen om Glitch 2 te verkopen..
 
het was al een novelty ding, je gebruikt het echt niet keer op keer, en deel 2 voegt idd weinig toe en is zo te horen dus nog slechter dan zijn voorganger...
50 euro te veel dus...
dat is peanuts als je kijkt wat je er voor terug krijgt. Gelijk heeft 'ie trouwens, hij heeft er jaren aan gewerkt, en daar mag je best wel wat centjes voor terugkrijgen.
hij gaf die ontwikkelings uren bij de eerste versie gratis weg en wil nu, na slechts een quasi overhaul, er nog ff centjes voor vangen... *zoemer*...
 
Back
Top