Mijn second Track - Flex dbeat

Best een relaxed trackje. Ik vind vooral dat synth geluidje (welke een beetje pitched) erg lekker.
Bas is ook heel relaxed en past er goed bij.

Heb je deze geluiden zelf gemaakt? Of zijn samples/presets.......


De vox loopt niet helemaal juist in het tempo. Of de zangeres in kwestie nog eens over laten zingen of de zaak iets beter in de maat zetten. Nu krijg ik er een ongemakkelijk gevoel bij alsof het een losse vocal is die eigenlijk niet bij deze track hoort en er later bij is geplakt.

Maar met wat kleine aanpassingen heb je een lekker nummer in elkaar gezet.

Paul
 
Best een relaxed trackje. Ik vind vooral dat synth geluidje (welke een beetje pitched) erg lekker.
Bas is ook heel relaxed en past er goed bij.

Heb je deze geluiden zelf gemaakt? Of zijn samples/presets.......


De vox loopt niet helemaal juist in het tempo. Of de zangeres in kwestie nog eens over laten zingen of de zaak iets beter in de maat zetten. Nu krijg ik er een ongemakkelijk gevoel bij alsof het een losse vocal is die eigenlijk niet bij deze track hoort en er later bij is geplakt.

Maar met wat kleine aanpassingen heb je een lekker nummer in elkaar gezet.

Paul
Alle geluiden zelf gemaakt en ge-tweaked, vocal is idd een sample.
Ptaurus bedankt voor de vox opmerking, ik dacht eerst dat dit net wel kon omdat ze speelt met de maat...
Maar bedankt kijken of we dat recht kunnen breien...
 
Alle geluiden zelf gemaakt en ge-tweaked, vocal is idd een sample.
Ptaurus bedankt voor de vox opmerking, ik dacht eerst dat dit net wel kon omdat ze speelt met de maat...
Maar bedankt kijken of we dat recht kunnen breien...

Het is zoals ik het ervaar..
En grote stukken lopen wel goed

Het probleem viel me rond 2:38 direct op.
Daar gaat de zangeres met een soort swing zingen, die voor mijn gevoel niet bij dit nummer past.

Paul
 
Back
Top