Mirage library

Allert

Sonar Traffic
Lid sinds
8 augustus 2002
Berichten
1.124
Locatie
Utrecht
Haai,

Is er hier een vriendelijke Mirage bezitter met de complete Ensoniq library waar ik eens mag langskomen om de boel te kopieren? Heb er recentelijk weer een maar geen floppys erbij...

Groetjes,
Allert
 
Die zoek ik ook al een tijdje, niet om te kopieren, maar om te kopen.
Tot nu toe 0 op 't rekest.
Schijnen zeldzaam te zijn.
Welke uitvoering heb je Albert, de DSK-8 (eerste versie met de floppydrive onder in) of de DSK-1 ( tweede versie met de floppydrive boven in).
Ik ben destrijds voor de DSK-1 gegaan, ziet er wat moderner uit en is ook niet zo lang als de DSK-8.
 
hoi,
ik heb deze : https://www.dropbox.com/sh/vjot7octqxo23hv/20vuEPBsqr
waaronder dus 42 klankdiskettes + een paar OS'n + formatdiskette

welke dat zijn uit de ensoniq library weet ik niet - naar het schijnt komen ze daaruit
aangezien het lijstje erbij is (met welke klanken op de disks staan) kan je dat wel op/uitmaken denk ik

ruilen?

zelf maken zie ik ook wel zitten (ik heb de input sample filter option)

ik heb ook goede ervaringen met een facebook groep - voor Emulator iV dan wel, maar zoiets brengt (snel) veel mensen/ideeën/resources bij elkaar - dus ook files
 
Als ik iemand kan vinden die ervaring heeft met C++ programmeren onder windows met Visual Studio dan kan ik eens de multithreading bug uit mijn Mirage editor halen.
Ben er al enige jaren mee bezig maar dit houd de verdere ontwikkeling echt tegen :-(
 
Back
Top