• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

FOH Rackje (Transient Designer/Drawmer/DBX/TC Helicon/Bekabeling)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

harrydupa

Nieuwkomer
Lid sinds
9 mei 2012
Berichten
21
Hierbij bied ik ivm tijdgebrek mijn volledige reisrackje aan.

4HE rockbag (extra diep) zgan: 50 euro
177313.jpg


TC Helicon Voiceworks plus (niet in rack, ook zonder kabels.): 150 euro
TC-Helicon Voice Works Plus - individually adjustable harmony voice modeling, megaphone effects with high Q band limiting, distortion, thomann chorus, micro-tuning, flange with pitch feedback, pitch correction, reverb, delay with tap tempo, compressor, de-esser, 3 band EQ and gate. Footswitch or volume pedal control. Burr Brown mic preamp with phantom power for condenser mics, stereo or mono output.
preview.jpg


SPL Transient Designer 4: 650 euro
Extra attack voor Kick en snare, het reduceren van de nagalm of extra sustain geven aan geluid. In een handomdraai doe je dit met de transient designer.
transdes4-74735b5b8b3b6d399f7905034c835a90.jpg


Drawmer DL 441: 575 euro
Drawmer DL441 Quad Compressor - 19"/1U, hard or soft knee compression, peak level limiter, +4dBu or -10dBu operation, thomann balanced XLR in & out.
DRAWMER_DL441.jpg


DBX 160A: 250 euro
DBX 160A mono compressor. 19" rack, 1U, overeasy or classic hard knee compression, balanced XLR in/out and unbalanced thomann 1/4" jack, LED input/output monitoring
600_600_0_0_0c25_0c33.jpg


T-Racks VM-100 :30 euro
the t.racks VM-100 mains distributor with voltage meter from 190 V thomann to 250 V, 2x telescopic lamps and 8 IEC outlets on the rear (switchable by switch on the front). Dimensions: 19" x 1U. Spare bulb 106424
107459.jpg


Snake: 3,5 meter, 10 channel Belden kabel, neutrik pluggen. XLRF+XLRM naar jack. send=tip, return=ring. Netjes met krimpkous, sleeves e.d. prijs: 250 euro. (even geen foto beschikbaar)

rack.jpg


Liefst in 1 koop. Een mooie combinatieprijs is dan ook mogelijk.

Mochten er verdere vragen zijn hoor ik het graag. Ik ben vast wel iets vergeten te vermelden.
 
navraag genoeg.

Niks verkocht ivm mogelijke verkoop rack als geheel, wat mijn voorkeur heeft.

Ik zal vandaag proberen wat foto's te maken van de losse componenten.
 
Wegens inlogproblemen nooit vervolg aan gegeven. Privéberichten zijn daarom ook niet beantwoord. Excuus daarvoor. Nogmaals in de verkoop.
Aangepaste prijzen:
Drawmer mag voor 425
Kabel mag voor 225
TC-Helicon is verkocht.

Evt te ruil tegen Macbook Pro
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top