Lost Angel : Ethereal Light (Uplifting Trance)

nicosuffys

Nieuwkomer
Lid sinds
2 Maart 2013
Berichten
10
http://soundcloud.com/trance4live-records/lost-angel-ethereal-light Lost Angel slaat ons met deze enorme uplifting trance monster!
Uplifting akkoorden, arpeggio synths, alles wat je zou willen in het genre trance
Dit gaat een grote hit worden dus zorg ervoor dat je deze release niet mist op Trance4Live Records!!! Nog steeds de meest beluisterde nummer van de TRANCE4LIVE soundcloud pagina, al meer dan 1500 luisteraars!!! Nu op Beatport
 
Het trackje zit goed in elkaar, maar om nu in je eerste bericht te zeggen dat je een grote hit hebt gemaakt gaat me wel erg ver. Het is niet meer dan een 13 in een dozijn trackje. Als je wilt opvallen in dit genre moet er wel wat spectaculairders uit de bus komen.

Best een ok track, ik ben liefhebber van het genre, maar echt geen killer song.


Paul
 
dank je wel voor feedback

ja dat waren de woorden die ze zijden via trance4live records , dus kheb die gewoon overgenomen
ik weet dat dit geen killer track is zoals andy blueman ......... MAAR IK DOE ZOVEEL MOGELIJK MIJN BEST !!!!!
 
Van het voorbeeld op SoundCloud krijg ik het idee dat er twee verschillende platen door elkaar heen lopen. Is dat de nieuwe trend op het gebied van Trance? Ik ben eerlijk gezegd meer te spreken over de periode 1990 t/m net na 2000. Alles daarna is een beetje "too much" voor mijn smaak en/of te somber. Alhoewel er zeker nog wel eens een vette plaat uitkomt zo nu en dan. Het rustige stukje in je nummer vind ik wel goed, maar de rest is echt de standaard beat. En er zitten te veel verschillend klinkende elementen in verwerkt. Althans voor mij is het te druk.
 
Ieder zijn smaak natuurlijk, is natuurlijk geen killer track , ben ook nog maar beginner , maar elke dag leer ik bij , mijn nieuwe track ga je misschien beter vinden die nu uitkomt op 25 maart op DIRT, LIES & AUDIO RECORDINGS , ga deze ook eens posten !!!
 
Ja, deze track raakt bij mij de trance snaar! Erg goede track, die break vind ik echt mooi!

Vanaf 2.20min erg goed...
 
Qua arrangement vette track hoor! maar de (soundcloud) mix is wel erg slecht, zit geen mid meer in en laag denderd alle kanten uit en da's jammer
 
ff los van persoonlijke smaak; k'vinnut wel redelijk klinken zo op het eerste gehoor maar de gespeelde noten vinnik wat minder interessant, te voorspelbaar (maar dat zal wel bij het genre horen), ik vind het vaak van zo'n lege abstracte nietszeggende triestheid ofzo... vlak voor de 2e minuut komt er een melodietje in die er vanaf dan in blijft, ik krijg het gevoel dat daarom de track ineens afgelopen is 2 minuten later...
ik kan zoiets niet maken helaas...
dat hoeft toch ook niet?
 
Iedereen bedankt voor feedback , kweet dat iedereen zen eigen mening heeft , en vind ik wel super

Ieder zijn eigen stijl natuurlijk

Nico
 
Back
Top