• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Drumcomputer, effecten en mixer (evt ruilen)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RebelScum

Ingeburgerd
Lid sinds
23 Maart 2009
Berichten
60
Omdat ik ben begonnen met muziek te maken op mn laptop bied ik de volgende items aan:

1 Yamaha rm1x, goede, werkende staat alleen doen seqeunceknoppen 8 en 9 het niet maar daar valt prima omheen te werken door het in de menu's in te voeren. Er zit ook een nieuwe adaptor bij. 135 euro.

1 Korg Mini Kaosspad ( zonder adaptor zoals hij geleverd wordt ) goede, werkende staat. 75 euro

1 Korg Kaosspad 3, goede werkende staat 225 euro

1 Soundcraft Spirit E8 mixer incl zeer robuuste flightcase 175 euro

1 Boss distortion pedaal (die oranje) goede, werkende staat, 40 euro

1 Boss overdrive pedaal ( die gele) goede werkende staat, 40

Ik heb ook nog een Quasimidi Rave o Lution 309 ergens liggen maar moet die eerst nog vinden.

Qua ruilen ben ik geintreseerd in een usb audio interface, midi keyboards en controllers ( bijv m-audio uc 33 of Oxygen 49 )
 
Prijswijzigingen !

1 Yamaha rm1x, goede, werkende staat alleen doen seqeunceknoppen 8 en 9 het niet maar daar valt prima omheen te werken door het in de menu's in te voeren. Er zit ook een nieuwe adaptor bij. 135 euro.

1 Korg Mini Kaosspad ( zonder adaptor zoals hij geleverd wordt ) goede, werkende staat. 69 euro

1 Korg Kaosspad 3, goede werkende staat 199 euro

1 Soundcraft Spirit E8 mixer incl zeer robuuste flightcase 150 euro

1 Boss distortion pedaal (die oranje) goede, werkende staat, 40 euro

1 Boss overdrive pedaal ( die gele) goede werkende staat, 40

Ik heb ook nog een Quasimidi Rave o Lution 309 ergens liggen maar moet die eerst nog vinden.

Qua ruilen ben ik geintreseerd in een usb audio interface, midi keyboards en controllers ( bijv m-audio uc 33 of Oxygen 49 )
 
Inmiddels heb ik een midi keyboard, zoek nog wel een UC-33 van M-Audio en een usb 2.0 audio interface, bijvoorbeeld Focusrite Scarlett 2i2 of 8i6
 
Nog steeds tekoop !! Je mag ook een bod doen.
Inmiddels ga ik hopelijk vrijdag n Focusrite 2i2 ophalen, ben nog wel opzoek naar n uc-33, studio koptelefoon en Massive VST
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top