• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Bass traps te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Theofiel

Ingeburgerd
Lid sinds
2 januari 2006
Berichten
89
Hallo allen,

Bij deze bied ik mijn zelfgebouwde basstraps aan.
Heb er toendertijd redelijk wat moeite ingestoken om ze er een beetje netjes uit te laten zien, maar door wat veranderingen in m'n studio'tje doe ik ze weg.

Het gaat om 2x een driehoekige basstrap (legergroen) voor in de hoeken (zie foto) met afmetingen van ongeveer: 186 cm hoog, 70 breed (voorkant) 50 diep.

Andere paneel (lichtblauw) is bedoelt om schuin op te hangen , waarbij de langste zijde ongeveer 183 cm is, en de schuine zijde's 72 cm. Dikte van dit paneel is 10 cm.

Frame van alle panelen is gemaakt van hout, en bij de driehoekige traps zijn de achterzijdes dichtgemaakt met dik karton (zie foto).
Panelen zijn gevuld met steenwol / rockwool met een densiteit van 55 kg/m3, toendertijd bij asbipro gekocht, type rockwool: 223. Erg goede demping , vooral ook in het laag.

Van voren zien de panelen er erg strak uit, achterkant is wat rommeliger maar dit zie je niet wanneer goed geplaatst.

Vraagprijs voor de groene traps: 75,-
Vraagprijs voor de blauwe trap: 65,-

Liever alles in 1 koop afhalen, prijs is dan : 200,-


totaal_zps934cc6db.jpg


basstrap-hangend_zps887b6d4b.jpg


zij-trap_zps5260885f.jpg


leegetrap_zpsfd155238.jpg


bouwen_zps697c459e.jpg
 
Schop!

Alleen de 2 groene traps nog te koop.
In 1 koop voor 140,-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top