mp3 afspeelbalkje

Ik ken iemand, die bouwt dingen... als in websites voor heul grote bedrijven..

Zijn antwoord: Nee.
 
Je kan volgens hem niet zomaar een speler van een andere site in deze site stoppen. Dan zou die in het bericht de link moeten openen en dat lukt niet zomaar... of je moet de forumsoftware effe opnieuw maken.

Ome P heeft hier wat ervaring mee door z'n dropbox gedoe geloof ik :D
 
nee, dat wil ik ook niet.

de speler is natuurlijk van deze site, alleen de aankoppeling zou ook extern moeten werken.

lijkt mij een nogal simpele handeling.
:mega:
 
Als Synthforum HTML5 ondersteuning heeft dan kun je eventueel iets doen met de <audio> tags. Enige probleem is dat niet alle webbrowsers MP3 ondersteunen en je weer dubbele bestanden moet gaan hosten (WAV, Ogg). Daarom gebruik ik het zelf ook niet meer.

http://www.w3schools.com/html/html5_audio.asp

En anders misschien het forum upgraden naar vBulletin versie 5. Lijkt me toch wel mogelijk na een kleine inzamelingsactie.
 
5 april 2009 3.8 vBulletin_3.8.x_NL_Dutch_Applinet_3.1.zip Gebaseerd op vBulletin 3.8.2
Als je even de moeite genomen had om op het bovenstaande linkje te klikken, dan had je de info gehad ,dat er nog steeds geen updates voor de grote releases zijn.
Ze zoeken dus nog mensen die dit "dankbare" werk op zich willen nemen.
[ Dus alles vertalen, in een bestandje kloppen , maar voor het SF dus alle techtalk weer net niet]
Iets voor jou j.baars ? ... houd je mooi van de straat :eureka:
 
volgens mij heb je om een afspeelbalkje aan een externe link te koppelen niet echt een complete forum update nodig.

het kan volgens mij makkelijk in de bestaande software.

maar ik heb den Zjef van dn Beezemkast hierover al een meeltje gestuurd...

:mega:
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top