• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hammond L100 + Leslie 120

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.647
Te koop als set:

Hammond L100 + Leslie 120 + origineel bankje

In hele mooie staat, werkt en speelt perfect.

Leslie wordt aangestuurd met de bekende halve maantjes (zie je niet veel meer)

Foto's volgen.

475,- euro
 
De L100 is trouwens een L122

Ruilen tegen een Juno 6 kan ook oid, transport van de hammond kan ik ook verzorgen.
 
Al veel reacties gehad, maar nog niets concreets.

Het is overigens geen L100 en geen L122 maar een L103.. het mooiste model uit de 100 serie wat mij betreft,
je herkent hem aan de gebogen pootjes, en op de achterzijde staat het natuurlijk vermeld.
(als ik daar nu gelijk even had gekeken.. )

De lesliebox heeft een kabel van ca 7m zodat je wat vrijheid hebt om hem ergens neer te zetten bij het orgel vandaan.

Speelt en klinkt heerlijk, waterfall keys rocken!

Voor transport kan gezorgd worden binnen redelijke afstand van zeeland tegen brandstof kosten.
Mag weg voor 375,-

Kan tevens vrij gemakkelijk gemod worden zodat er overdrive en een keyclick ala B3 op zit.

hammond-L103-leslie-120-a.jpg


hammond-L103-leslie-120-b.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top