• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR 707, Kawai K4r plus mm16 midi programmer, Boss RX 100 reverb

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Timar

Vintage lid? Oude lul!
Lid sinds
5 juli 2007
Berichten
1.353
Locatie
Zwolle
707 heeft een paar sliders die niet helemaal ok zijn, rimshot en tom, moeten even schoongemaakt worden. Werken wel, maar soms klinken ze nog door terwijl de sliders naar beneden zijn, even opnieuw sliden en dan doen ze het. De din sync is niet optimaal, moet ook even schoongemaakt worden. 1 slidercapje mist van de accent.
Verder in prima staat, ook optisch.

Richtprijs, 275

K4r is 1 rackoor kapot van, kan je dus zo vervangen, kan nog steeds prima in je rack gehangen worden zo. Sommige knoppen reageren wat traag, of het by design is weet ik niet, is altijd zo geweest en ik heb er nooit last mee gehad. 1 midi out poort van de mm16 functioneert niet, er zitten er 2 op. Lijkt me wel te fixen voor een handige harrie.

Richtprijs voor de set 150 euro

Boss RX 100 in prima staat.

Richtprijs 175

Eventueel ruilen tegen een 606, geen bezwaar tegen aparte uitgangen op de 606. Of een xbase 09.
Ruilen tegen een leuke poly synth is ook een optie, ik kan bijbetalen. Denk aan: jx3p, juno106.
Doe maar een voorstel
 
707 gereserveerd.

rx100, 150 euro

Kawai k4r + mm16, 140. Alleen de mm16 lijkt me wel een een tientje of 6 waard
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top