overgemodereer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

j.baars

vintage eigenheimer
Lid sinds
22 februari 2005
Berichten
12.349
Locatie
bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e
ik kwan deze tegen in de maak bewust een kutnummer draad....

...De thread is opgeschoond en ontdaan van info/plaatjes die niet getolereerd kunnen worden. Een en ander had een behoorlijk hoog kleuterschool-giechelen-om-pies-en-poep-gehalte. Mocht er in de toekomst weer dergelijke content worden gepost, wordt er geen tijd meer gestoken in opruimwerkzaamheden maar zal de hele thread gerieflijk in de prullenbak verdwijnen.....

nou moet ik eerlijk gezegd zeggen dat ik perasoonlijk daar nou juist geen content ben tegengekomen die mijn toch best wel tere zieltje aan het stuiteren heeft gebracht....

weer met het verkeerde been uit bed gestapt? Ro?

:koffie:
 
Heheh. Het schijnt nodig te zijn geweest. En het was niet moderator gebonden.. :)
 
Dat dus :D
 
nou, ik weet het niet.
maar het komt mij toch wel erg
christelijke_scholen_australie.jpg
over....

:mega:
 
O leuk, een rebus :D
 
Ik ben met de mods eens. Ik heb die desbetreffende plaatjes niet gezien maar wel af en toe enkelen waar ik denk "die gaat net even te ver" hoewel ik erom best kan lachen.

Ja die plaatjes met links naar tracks zijn lastig want daar gaan de tracks ook mee weg.

Ik zie het probleem niet, een beetje control hebben kan geen kwaad en het blijft gezellig...
 
je had he tzeker tegen mij....


makt -t zal best een aardige jongen zijn, en bashen , daar doe ik niet aan.]

maar als iemand continue crap loopt te verkopen, dan spreek ik hem daar natuurlijk wel op aan, daar is een forum namelijk ook voor.
en ik ben nou niet bepaald de enige...

maar, ik zal de persoon voortaan negeren...
:koffie:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top