advies nodig: nette prijs voor al mijn plugins

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
Ik heb deze week nog maar eens geprobeerd met plugins op de laptop te gaan werken met Cubase Elements 6, maar ik krijg echt totaal géén inspiratie van VST's op een koptelefoon. Zit er dus zwaar aan te denken al mijn plugins te verkopen,op een paar na die ik wel in de studio gebruik.

eigenlijk zou ik alles wel in één keer willen verkopen, maar heb geen idee wat een nette prijs zou zijn.

het gaat om de volgende plugins:

iLok2 met:
Slate Digital FG-X
Slate Digital VCC
OXFORD Dynamics
OXFORD EQ

soft licensers:
WAVES API Collection V9
WAVES H-EQ
WAVES LO AIR
FXpansion DCAM Synthsquad
Native Instruments Massive (+ Adam Nicky & Vengeance Trance expansions)
Native Instruments FM8
REFX NEXUS (dance drums & dance3 expansion)
U-HE Diva
Cubase Elements 6.07

Steinberg eLicenser nodig:
Vengeance Stereo Bundle
 
Beetje onmogelijke lijst voor een ander om uit te rekenen, laat staan dat een ander dit allemaal in 1 klap wil hebben.

Als je zelf eens begint met de huidige nieuwprijzen op te zoeken. Daar doe je een percentage van voor de verkoopprijs. Vervolgens kun je nog een korting erop gooien voor alles in 1 koop of eventueel in 2 pakketjes etc, kan niet zo moeilijk zijn toch?
 
Ik heb evt. wel interesse in Nexus en/of Massive.
Ik hoor graag van je wat je ervoor vraagt.
 
Ik zou er nog wat mee wachten mocht ik jouw zijn. Door de Black Friday en Vakantiekoopjes is veel van de software die je aanbiedt aan een heuse korting onderworpen met als gevolg oververzadiging van de markt en 2e handsprijzen die ineenstorten.

En anders de Marketplace van kvr een paar weekjes in het oog houden. Kun je zien wat er aan hoeveel weggaat.
 
ben uitgegaan v/d prijzen zoals vandaag, daarvoor kan je namelijk vandaag ook nieuw kopen
heb inmiddels advertentie geplaatst
 
Ga je naar Ableton LIVE. :frons:

Zo is softeware toch vrij duur vind je niet. had je beter een echte 909 kunnen aanschaffen. 8D
 
Ja, langzaam maar zeker loopt het toch flink op, nu zijn dit nog de prijzen van nu, voor de meeste plugs heb ik veel meer betaald dan de prijzen in m'n advertentie.

Ik ga niet naar Ableton, maar blijf bij Cubase 7. Welke ik alleen maar ga gebruiken om te sequencen en te routen naar m'n SSL mixer. Plugins zijn gewoon niet mijn ding.
 
Soms is het een hele zoektocht. Zelf vind ik de combi hardware/plug-ins erg fijn werken.

En nu proberen vast te houden aan je nieuwe aanpak.
 
Gijs, Denk het niet..... Meer ten gelde maken wat ik toch niet gebruik.
Miste nog een goede outboard rompler, die heb ik nu met de Integra
Voor de rest is het alleen maar opruimen
 
Gijs, Denk het niet..... Meer ten gelde maken wat ik toch niet gebruik.
Miste nog een goede outboard rompler, die heb ik nu met de Integra
Voor de rest is het alleen maar opruimen

Weet ik, mijn goede voornemen voor 2013 is minder flauwe posts :)
Ikzelf heb afgelopen zomer ook rigoreus opgeruimd. Alle elektronische muziek juist in the box en als enige hardware twee dikke gitaren overhouden.
 
Ik heb plugs geprobeert, maar is gewoon echt niet m'n ding, hybrid mixen wel, had ooit de illusie om lekker met de laptop in de weer te gasn, maar dat komt er ook nooit van en op de zeldzame momenten. Dat het wel gebeurt,haak ik zo af op de VSTi over headphones sound, dat ik gelijk geen zin meer heb, of net zo goed met Cubasis op de iPad kan gaan pielen.
 
Bericht door een moderator:
Ja.... Dus dicht.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top