Wootson - Melkweg

Wootson

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2011
Berichten
1.428
Hij kwam eerder al eens voorbij in de "Maak Bewust Een Kut Nummer" Contest, maar ik denk dat deze opname toch wel een eigen thread verdient omdat het stiekem niet zo kut is en er wel enkele goede reacties kwamen. Het geheel is gebaseerd op één patch en is tevens in één keer live opgenomen. Niet dat dit iets veranderd aan het resultaat, maar het is wellicht interessant om te weten voor de toekomstige Roland GAIA eigenaars.

Genre:
Dark Ambient.
Beschrijving: Het laatste wat ik zag voordat ik begon met deze opname, was een wulps geklede mevrouw met twee flinke melktuiten op een fiets. Ondanks dat heeft de opname meer betrekking op het galactisch stelsel, omdat het vooral heel erg ruimtelijk klinkt. Het knettert en spettert van links naar rechts, op de achtergrond klinkt een bassige drone en er wordt niet bezuinigd op de interne effecten van de Roland GAIA SH-01. De perfecte sfeermaker voor iedere Tupperware party!
Afspeelduur: 04:44
Download: 320kbps MP3 / 350kbps Ogg
 
Heb het MP3-bestand eventjes iets kleiner gemaakt (256kbps) zodat het ook hier op Synthforum afspeelbaar is.
 

Attachments

  • Wootson - Melkweg.mp3
    8,7 MB · Bekeken: 31
Ik vind hem ERG fijn! Ben erg jaloers op je geluiden hier hoe je deze verwerkt.

En ja, voor een Tupperware party mag alles bijwijzevan...
 
Lekker ruimtelijk geknetter en gespetter :-)

Oh, en bij deze wil ik gelijk even mijn dank uitspreken voor uw artistieke werk uit een vorig leven. Het heeft enkele malen mijn website en vele malen mijn thuisbios mogen sieren :D:D:D Mocht er ooit ergens een verzameld werk in HD formaat te downloaden zijn dan hou ik mij van harte aanbevolen. Muhanjala FTW :D
 
Omdat het gewoonweg teveel geklooi is om zelf een complete website met geluidsbestanden te hosten (inclusief afspeelmogelijkheid en correcte tags) ben ik overgestapt op Bandcamp. Vandaar dat de oudere links in dit topic vanaf heden niet meer zullen werken. Al mijn muziek is nu via deze website te beluisteren en gratis te downloaden in diverse bestandsformaten.

http://wootson.bandcamp.com/track/melkweg
 
Back
Top