Farlukar - Gazelle

Ook hier weer een track die mooier wordt na vaker luisteren. De distorted bass lead die er halverwege in komt, vind ik wat te nadrukkelijk aanwezig, de sound overheerst wat, helemaal op het stuk vanaf 2:00 waar die EP op de achtergrond de richting aangeeft (en ten opzichte van de beat). De track in zijn geheel kan ik zeker waarderen. :okdan:
 
Een beetje "vreemde" song, maar ik vond hem toch leuk. Het zou best een mid-Noughties Depeche Mode track kunnen zijn. Een vocal zou het afmaken.
 
[...] (1) Het zou best een mid-Noughties Depeche Mode track kunnen zijn. (2) Een vocal zou het afmaken.

(1) Mee eens, van Ultra. Ik vind hem leuk, alleen de lead niet zo... de melodie, maar als geheel vind ik het goed gedaan, sfeervol!

(2) ZEKER mee eens :{
 
Haha, ik dacht nog ik zeg het niet :D
 
Hmm, ik vind het niet zo sterk, pakt mij niet om een of ander reden.
 
Interessant.. dit heeft goede elementen, maar klinkt om de een of andere reden niet 'af'. Het is denkik een goede demo, maar er moet nog iets mee gebeuren. Wellicht dat zang inderdaad helpt (Pablo to the rescue!). De geluiden vindt ik over het algemeen goed, maar er zitten ook wat zwaktepunten tussen. Het mist hier en daar wat 'presence'. Misschien even een voyager van iemand lenen en daar de geluiden mee vervangen? ;)
 
Op het moment dat die bass erbij komt wordt het echt leuk. Daarvoor tikje vaag. Vind de beat wat voorzichtig. Klinkt als een verlegen drummer met een brutale bassist.
 
Prima compositie. Ik zou alleen nog wel de basslijn iets dikker maken en samen met de drums iets meer laten pompen. Vocalen eraan toevoegen zouden misschien niet misstaan maar ik mis ze niet.
 
Back
Top