esi 2000 turbo kit (en andere) info please

h3retic

blub
Lid sinds
20 oktober 2001
Berichten
94
Locatie
Novio Magus
vraagje, ik heb mn esi 2000 met turbokit 2de hands gekocht, maar wat kan ik nu precies doen met die turbo kit? :confused: Ik vindt all die in/ uitgangetjes wel heel mooi, maar wat kan ik er mee? :confused: Ik werd op de emu site niet echt veel wijzer en er was geen documentatie op de turbo kit, kreeg wel de boekjes van de sampler, maar die zijn ook minimaal aan info...

heeft iemand please more info, of een goede resource voor info online?

Zelfde met maken van samples en oversturen e.d. wat is het makkelijkste aka gebruiksvriendelijkst etc proggie hiervoor??

thnx in advance :)
-TR-
 
hey ik heb esi4000 turbo (is t zelfde als esi2000 alleen andere onderdelen en geheugenblokjes ofzo) en ESI-win gebruik ik om sampletjes via SCSI over te hevelen van pc naar esi

die turbo kit geeft je dus die extra outs, en effecten.

je kunt op verschillende manieren dingen naar outs toewijzen, maar wat ik doe is bepaalde midi kanalen naar bepaalde outs routen. Dat gaat heel simpel met ehhh ik heb t ding niet hier staan...iets van global--->midi--->ehhh mix ofzo?

t zelfde met effecten je kunt effecten toewijzen aan outputs, bijv 70% effecten over sub 2. Dan hoor je de effecten niet door de sub 2 out, maar alle effecten hebben hun eigen 2 outputs (links en rechts he). Dit vind ik trouwens wel vaag met insert effecten zoals distortion, dan klinkt de droge track door de sub out en de distortion door de FX outs, misschien kan dit nog op n andere manier.

De outputs op de turbo kaart zijn stereo jacks, dus je moet er wel ff een splittertje tussen zetten voordat je t naar je mengtafel kunt pleuren.


Maar goed ik zou zeggen RTFM want daar kom je ook n eind mee
 
Orgineel geplaatst door Pjotr G
Maar goed ik zou zeggen RTFM want daar kom je ook n eind mee

uhm ja... Dia heb ik dus alleen van de sampler, :confused: dat ene heel minimalistische ik ben net meer dan een flyer ding... als je mn post ff had gelezen dan Was dat ook wel naar voren gekomen, iig geval alvast bedankt for je reactie *D

c-ya
-TR-
 
hoe kan dat ik heb er n heel boekwerk bij
 
Back
Top