• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tascam US 2400 24 fader USB/DAW controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

grooveactivator

Stamgast
Lid sinds
19 Maart 2005
Berichten
215
Locatie
Cadier en Keer
Ik heb deze vorig jaar in een onbesuisd moment te koop aangeboden maar vervolgens weer ingetrokken, omdat het een uniek apparaat blijft! Volgens mij de grootste en meest uitgebreide controller ooit!

Tascam US-2400 usb DAW controller! Mega groot, accuraat en uitgerust met 25 x 10cm lange faders en ontelbare panpots! Een echte mixer dus, compatibel met Logic, Cubase, Protools e.a. DAW's! In topstaat! Geen krasje en niet-roker!

De vaste prijs is € 750,- dus geen lagere biedingen aub.... Het enige waar ik qua evt ruiling met of zonder bijbetaling interesse in heb is een UAD2 Quad PCIe kaart.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top